Star Wars: Galaxies [PC]

#1
Lurer på om det er noen som spiller Star Wars Galaxies, altså et MMORPG spill.
Hvis noen spiller det så er jeg på Serveren Tarquinas og heter Ashkan Gares.
 
#2
Jeg har faktisk planer om å kjøpe spillet, men hvordan er egentlig spillet. Er det stort/kult/spennende, mye RPG? <_<
 
#3
Er usikker på om jeg skal ha dette spillet selv, etter de anmeldelsene jeg har lest, har spillet enten fått ganske bra, eller ganske dårlig, er noe logikk her :laugh:
Men se selv på gamerankings.

Star Wars Galaxies Reviews :)
 
#4
har sykt lyst på spillet, men får ikke lov til å kjøpe det før jeg får jobb :(
har alle filmene og de fleste screenshots,er daglig innom hjemmesiden, drømmer om det, tenker på det på skolen, så jeg er vel egentlig hekta før jeg i det hele tatt har prøvd spillet :$
 
#6
Opprinnelig skrevet av JumboJet@24.03.2004, 22.17
Jeg har faktisk planer om å kjøpe spillet, men hvordan er egentlig spillet. Er det stort/kult/spennende, mye RPG? <_<
Ja, det er stort, spennende og mye rpg, og mye star wars.
 
#8
Jeg spiller!! ...

Spiller på den europeiske serveren Cimera eller no, har spilt siden 1. januar.. ELSKER spillet.

Jeg kaller meg Biagouc Isp'Tah og har mestret Marksman, Artisan og Medic, jobber med Swordsman (Brawler yrke), Entertainer, ArmorSmith (Artisan yrke). Skal mestre Brawler så snart jeg har tatt Enterainer. Jeg og 3 andre venner har startet en butikk på Corillia, litt utenfor Coronet (wp 747 -5101 :)) Jeg lager Armor, de andre er Weapon smith, Tailor (Lager klær) og Architect (Hus, møbler osv.).

Spillet er meget vanedannende og ekstremt Nydelig å se på, et must for alle som vil spille et bra spill med STOR innlevelse! :D

Jeg foreslår at de som vil kjøpe spillet tar en titt innom www.swgcenter.com og www.starwarsgalaxies.com ... Bestem dere for hvilken rase dere skal være og hvilket yrke dere vil ha Før dere begynner å spille. Dette er nemlig ikke noe man vil bli sittende å tenke på når man først får spillet.

Mitt lille forslag: Kjøp spillet, prøv det den første gratis måneden, liker dere det (noe jeg nesten kan garantere... med mindre dere er anti rpg spillere) så betaler dere for neste periode.. liker dere det ikke er det bare å selge det eller hive det på hylla (Det har en meget fin boks :D)

Alle som kjøper spillet, ikke nøl.. Start på Chimera, der er mange vennlige og norske folk :)

Vi ses! :thumbsup:
 
#9
Spiller på serveren Chilastra. Heter Taulus Vir. Hakke fått så mye XP at det gjør no, bor på et internat seh, og jeg hakke internett der.. Derfor spiller jeg bare i feriene når jeg er hjemme hos mine foreldre..

MEEEEEN det er et sinnsykt fett spill! :rolleyes: :blink: :D :thumbsup:
 
#11
Ja, 80 kr ( ? ) mnd., Mange jobber, du kan bli så og si hva du vil, alt fra byggmester bob til Xena, ja du kan fly til andre planeter.
 
#12
Spør du meg, ikke join de europeiske serverene, de suger. Jeg prøvde det engang, så prøvde jeg å gjøre missions med noen, men ingen forsto engelsk eller noe. Alle bare pratet andre språk som spansk osv. Ja, det er mange norske der, men det er også mange norske på de amerikanske serverene.
 
#13
Nå vet ikke jeg hvilken server du spillte på, men Chimera går så og si bare i Engelsk.. hvis du støtter på en liten gjeng på 3stk som kjenner hverandre og er fra samme land er det nok en mulighet for at de snakker sitt eget språk ja.. Men er det ikke forskjeller som gjør spillingen bedre da? lissom.

Anyway, Cimera er noe for alle og en hver... kom dit :p

Edit: Ps. ang. kostnader.. Spillet er i og for seg ganske billig, du får en gratis måned med på kjøpet, utenom det betaler du for "perioder" som du kan velge mellom 1, 3 eller 12 måneder (gjennomsnitts prisen per måned blir da selvsagt mindre jo lengere periode du velger) , men èn måned koster ca 150kr eller no (Enkelt og greit fordi alle fra europa å betale 17% moms) it sucks, yeh... But its worth every penny.. Jeg for min del tok 3, måneder. Tror prisen ble rundt 350-360kr. Men spillet er meget vanedannende og man går definitivt ikke fort lei av det :)
 
#15
Kjøp spillet, så spiller du det i den første gratis måneden..
Slik finner du ut om det er verdt pengene for deg :)

Je synes det er verdt pengene :D
 
#16
Nå hadde jeg da håpet på at noen spilte på Chemira slik at vi kunne ha en Auksjons topic med salg av items :)
 
#17
@zura spiller det, hun er så hekta at hun forlot meg på PSO. Og det kaller man venner???????