Jeg spiller!! ...
Spiller på den europeiske serveren Cimera eller no, har spilt siden 1. januar.. ELSKER spillet.
Jeg kaller meg Biagouc Isp'Tah og har mestret Marksman, Artisan og Medic, jobber med Swordsman (Brawler yrke), Entertainer, ArmorSmith (Artisan yrke). Skal mestre Brawler så snart jeg har tatt Enterainer. Jeg og 3 andre venner har startet en butikk på Corillia, litt utenfor Coronet (wp 747 -5101

) Jeg lager Armor, de andre er Weapon smith, Tailor (Lager klær) og Architect (Hus, møbler osv.).
Spillet er meget vanedannende og ekstremt Nydelig å se på, et must for alle som vil spille et bra spill med STOR innlevelse!
Jeg foreslår at de som vil kjøpe spillet tar en titt innom
www.swgcenter.com og
www.starwarsgalaxies.com ... Bestem dere for hvilken rase dere skal være og hvilket yrke dere vil ha Før dere begynner å spille. Dette er nemlig ikke noe man vil bli sittende å tenke på når man først får spillet.
Mitt lille forslag: Kjøp spillet, prøv det den første gratis måneden, liker dere det (noe jeg nesten kan garantere... med mindre dere er anti rpg spillere) så betaler dere for neste periode.. liker dere det ikke er det bare å selge det eller hive det på hylla (Det har en meget fin boks

)
Alle som kjøper spillet, ikke nøl.. Start på Chimera, der er mange vennlige og norske folk
Vi ses! :thumbsup: