Wow i seg selv er jo utrolig simpelt, det er vel en av grunnene til at det har blitt så godt mottatt. Det har blitt akseptert av det store marked, folk jeg kjenner som aldri kunne tenke seg å betale 100 kr i måneden for et spill, sitter å betaler for wow nå. Aner ikke hvorfor det ble så stor hype på dette her spillet, en av grunnene er vel at det bygger på Warcraft serien, som de fleste som har hatt en pc en stund kjenner til.
Uansett jeg syns at wow har alt for lite å bygge på, slik jeg ser det så er det ikke så mye å glede seg til i wow. Kanskje en ny øy i fremtiden med en del nye quests, 10 nye lvl's fordi de finner ut at 60 lvl's er for lite. Wow er liksom å gjøre alle quest på en del av øyen og gå opp noen lvl's. Så gå til neste del av øyen, for å så gjøre alle questene der. Osv...
Ikke mye frihet.
Meh kom ikke akkurat fram til et poeng, nå spiller jo jeg både SWG og WoW. Så kan vel egentlig komme med en grei konklusjon at begge spillene er underholdene. Og det er vel egentlig alt som trengs? :rulleøyne: