Star Wars - KOTOR II: Sith Lords

#1
Nå er det endelig kommet en offisiell trailer til den kommende oppfølgeren til Star Wars - Knights Of The Old Republic.

Traileren vil vise de absolutte høydepunktene som spillerne kan vente seg når spillet slippes om et halvt år.

Last ned traileren her

Litt info om spillet: 5 år etter hendelsene i det første spillet har nå Sith Lorder inntatt Jedienes leir og prøver nå å utrydde dem. Om Jediene blir utryddet, vil den gamle republikken stå i fare? Det gjenstår å se om Jedi-ridderen kan bruke Kraften til å opprettholde republikken, eller om han mister Kraften og blir med på den mørke siden.

Noen skjermbilder:

 
#2
Det der så sykt bra ut! Gjorde det eneste rette idag, og kjøpte KotOR, etter at det hadde ligget (host) på maskina en stund. Det er rett og slett et genialt spill, og jeg skal se om jeg får fullført det innen skolestart. :flau:
 

SHDR

Gullmedlem
#3
Åååh. Jeg blir så glad når jeg ser at de har tatt kritikk og forbedret de utrolig skitne kampanimasjonene fra det første spillet. I og med at Knights of the Old Republic var den første RPGen siden Morrowind jeg klarte å interessere meg i er jeg veldig spent på dette. Det ser ut til å bli grafisk overlegent, og det skader heller ikke at en gammel ringrev som Feargus Urquheart står bak teamet som utvikler det.

Kort sagt: Jippi!