Star Wars: Republic Commando

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@08.01.2005, 18.16
Det er ikke Only On Xbox, Kommer på PC også......
160388​
Noe av grunnen til at jeg lagde en topic om spillet på multi.. Bare fordi SulkyIce Dude ikke følger reglene og jeg gjør det, så blir min topic stengt :(

men uansett, det virker som om xbox demoen er dårlig, anbefaler å sjekke ut pc versjonen isteden..

Får litt samme følelse av Republic Commando som jeg får av Medal of Honor spillene.

Ikke noe spesielt nytt eller noe sånt, men Utrolig Fett!

Opprinnelig skrevet av Shadar@20.02.2005, 19.06
8.2 på IGN? Høres ut som en 6/10 eller 5/10 fra Edge eller Eurogamer. En aldri så liten gjesp, altså. Spillet overbeviste iallfall ikke meg fra noe annet enn et rent teknisk perspektiv.
180089​

Jada. Vi har fått med oss det ^_^

SHDR

Gullmedlem
Jepp. Men jeg blir alltid litt trist inni meg, akkurat som når hamsteren min døde, når jeg tenker på at folk tar en score fra IGN for god fisk. Jeg tenker tilbake på hvordan den løp rundt i det lille hjulet sitt. Den hadde tre brune flekker på ryggen, og var så glad i peanøtter. Jeg tror den pep av glede når den fikk peanøtter. Men så sluttet den å løpe i hjulet sitt. Og så måtte jeg begrave den under epletreet. Og så klarte jeg ikke stoppe å gråte, for selv om jeg ikke kjente hamsteren hadde den vært der så lenge. Og den hadde så fine flekker ...

Enda en god grunn til ikke å lese IGN.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg liker. Jeg like veldig.

Og jeg spylte faktisk ned den hamsteren i dass. Det koster jo faenmeg 600 spenn å ta den til en dyrlege. Nei takk.

Jeg synes at AI til enkelte av fiendene i spillet virket svært dumme, desto morsommere å drepe dem......nei! Jeg oppdaget at jeg kunne skyte lagkamersaten til en droidene uten at noen reagerte på mitt eller deres lag :blunk:

Droidekaene (destroyerobots) skjøt stort sett en vei og det skal liksom være litt vanskelig å ødelegge de, men en velplassert granat knerter dem på en, to, tre.

AI er svært dårlig, men det er et eller annet ved spillet som tiltrekker meg. Synes det er merkelig med tanke på at helhetsinntrykket er dårlig.

Vel....Det er Star Wars vi prater om her da :p

EDIT: Ikke bli altfor sentimentale ^_^

2 dager igjen da folkens. Eller 1 hvis vi ikke regner med de siste timene av denne dagen :)

Skaffer vel meg det da, sammen med Call of Duty Deluxe Editon (Orginal + EXP Pack)

:tommelopp:

8,9 av gamespot og 9.0 av offisielt xbox magasin UK.

Høres jo ikke spesielt dårlig ut

"An amalgamtion of every quality shooter but one that works so well and is so much fun to play it's forivable."

- OXM UK

"A well-paced, albeit brief, single-player campaign will keep adrenaline junkies thrilled from the first dropship landing to the final dust-off."

- Gamespot

Off topic: Du vil ikke angre på å plukke opp eksemplar av call of Duty deluxe, men det kanskje være lurt å vente på Brothers in Arms. :)