Star Wars: The Force Unleashed (Til alle konsoller i eksistens)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal ikke krangle på den, jeg huska det som en shader men det begynner å bli noen år siden jeg spilte Jedi Outcast.

Sverdet trakk seg inn i håndtaket også. Om du tar det ut av veggen, ser du at det sakte vokser frem igjen. Husker jeg var rimelig facinert av denne effekten selv.

Lodin

Der Waaaah
Aner ikke om det er en shader eller hva faen, men ja, det etterlates fine gule brennmerker på alt sabelen er borti der. Enda bedre er det at også fiender tar skade av dette.
Spiller forøvrig med g_saberrealisticcombat 3 så der har man enda et fortrinn JK har over FU. =D

Ser TVNorge har funnet sin neste "Jakten på den 6 sans" deltaker. Du vet tydeligvis mye om spillet som ikke er sluppet ut enda :ler:

Lodin

Der Waaaah
Greit nok. Hvis fullversjonen introduserer mye dypere duelering med flere forskjellige stancer, force krefter som er lettere å kombinere, lar en bevege seg mens man force choker, lar en hogge av kroppsdeler samt alt det andre jeg savner fra JK2 så skal jeg trekke tilbake alt det stygge jeg har sagt.
Eneste de har gjort bedre som sagt er den niftye fysikkmotoren. Sier ikke det er dårlig, bare ikke like bra som "forgjengerene".

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: PSP-utgaven suger wookiee-pung så aldri kjøp den.

har pløya igjennom 360 utgaven.

var morro til tider, men er ganske glad for att det er ett kort spill.

K999

Keystone State Of Mind
Har også spilt igjennom 360 utgaven. Har begynt igjen på det vanskeligste (Achievements.) og syns det var verdt 420kr (kupong - platekompaniet.), selvom det har utroligt med bugs og upolert fysikkmotor. Mye irriterende, men fin fin historie. :) Prøvde også PSP utgaven ja, ga opp etter prologuen der, så hør på Yeti.

Det er en New Game+-funksjon, men den fungerer ikke på tvers av vanskelighetsgrader, noe de vanligvis ikke gjør.

Det som irriterer er når man ikke får velge den hardeste vanskelighetsgraden fra starten av i et spill.
I enkelte tilfeller kan et spill være veldig mye bedre når utfordringen er større . Å bli tvunget til å spille igjennom spillet på medium uten å svette noe særlig, den er kjip og det er sløs av verdifull tid. Pluss historiedrevne spill pleier ikke være like spennende ved andre gangs gjennomspilling.

Dette gjelder ikke spill som kan være latterlig vanskelige i utgangspunktet (les: Ninja Gaiden)

Lodin

Der Waaaah
Næh, de slipper og en Ultimate Sith utgave som forhåpentligvis er billigere og har alt DLCet.

Der drar de fantasien videre hvor man har drept Vader og får fise omkring i filmene og rocke shit. Hvorfor man trenger å fighte Boba Fett er ikke godt å si derimot? Rebellene har hyra ham? Puke får man og fighte og traileren hinter til at man kan kille ham?!?

Ser nesten ut som om jeg må kjøpe det. :p

DLC feedback plx, 50% på xbl osv!