Starcraft Ghost

#4
Dette blir vel Blizzards første spill til andre konsoller, hva het det spillet de lagde for en stund siden... population? det var et eller annet spill der du skulle bygge byer og noe sånt. Skulle likt å se det på en annen konsoll og starcraft ghost til pc, bu-bu blizz :(
 
#5
nå kom vell starcraft på n64 også. er ikke sikker på dette, så det bare som et ROM. selv tror jeg ikke star craft ghost kommer med en gang....
 
#6
Ghost kommer nok i løpet av starten av neste år. Spillet var nesten ferdig, da de skiftet utvikler av en eller annen grunn om jeg aldri helt forstod
 
#10
Enig, vil heller ha Starcraft 2. Håper uansett at det blir bra.. blærgh.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Zyndrone@26.09.2004, 12.29
Vi vil ikke ha Starcraft ghost, vi vil ha Starcraft 2!!!
108593​
Det kommer nok snart det og, så bare vær litt tålmodig.

Jeg bare håper at den ikke blir like skuffende sånn som Diablo 2 og War Craft 3. <_<
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#13
Opprinnelig skrevet av DeltaRaven+26.09.2004, 18.49-->
<!--QuoteBegin-Zyndrone
@26.09.2004, 12.29
Vi vil ikke ha Starcraft ghost, vi vil ha Starcraft 2!!!
108593​
Det kommer nok snart det og, så bare vær litt tålmodig.

Jeg bare håper at den ikke blir like skuffende sånn som Diablo 2 og War Craft 3. <_<
108784​
[/b]
Warcraft 3 var kult, det da.
Enig med Dai'Shan og Zyndrome. De kunne ha ventet med Ghost, til etter de var ferdige med Starcraft 2. Er det noen som spiller Starcraft 1 ennå?
 
#14
Opprinnelig skrevet av DeltaRaven+26.09.2004, 18.49-->
<!--QuoteBegin-Zyndrone
@26.09.2004, 12.29
Vi vil ikke ha Starcraft ghost, vi vil ha Starcraft 2!!!
108593​
Det kommer nok snart det og, så bare vær litt tålmodig.

Jeg bare håper at den ikke blir like skuffende sånn som Diablo 2 og War Craft 3. <_<
108784​
[/b]
Diablo har jeg aldri likt, men du er en av de få jeg har hørt som syntes WCIII var skuffende..

Jeg tror Ghost har stort potensial til å bli skuffende, men jeg håper på det motsatte, får håpe Blizz tar den tiden de trenger (njaa...ikke det at de har for vane å gi ut et spill for tidlig)
 
#15
Diablo 2 var jo konge bra! Aldri spilt Warcraft 3 heller.. blir som å være utro med starcraft...
 
#16
Veldig off topic.... Men man er ikke utro vettu... Går ann med begge hehe ;) U GOD DAMN PLAYA!:p
 
#17
Opprinnelig skrevet av Zyndrone@27.09.2004, 19.43
Diablo 2 var jo konge bra! Aldri spilt Warcraft 3 heller.. blir som å være utro med starcraft...
109260​
La meg introdusere dette begerpet for deg:
"ja takk, begge deler..."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Opprinnelig skrevet av Zyndrone@27.09.2004, 20.43
Diablo 2 var jo konge bra! Aldri spilt Warcraft 3 heller.. blir som å være utro med starcraft...
109260​
Ikke FAEN om du liker spill.
 
#20
Ta det med ro Yeti, de er fortsatt ferske, ikke gå for hard.

Personlig så ser jeg veldig mye frem til SC: Ghost selv, og har ventet på det siden det ble annonsert(?) i 2002.
Skulle det egentlig ikke komme julen 2003?, men ble utsatt ett helt år?(Half Life 2 like)