StarCraft II: The Roll Call [Summer Tournament]

#1


Siden fler og fler skaffer seg betakeys og evt spillet når det kommer ut 27. Juni, så hadde det vært fint hvis vi alle samler oss og spiller i ny og ne!
Skriv opp din Battle.net info, så oppdaterer jeg listen fortløpende.

Extra: Til sommeren kjører vi en turnering også, så bruk denne tråden til å diskutere hva dere er keene på. 1vs1, 2vs2, 3vs3 osv...


Spillegal StarCraft II:

Nilo - nilo.pilo
Eivind - Boykin.bigblack
Jante- Jante.jante
Cycerin - cycerin.mathias
Drauden - Drauden.rellef
Kleevah - Kleevah.kleevah
Yetipants - Fetthesten.brynjulf
Buggz - Buggz.spillegal
NeoCon - gardai.horovitz
 
#2
Eivind - Boykin.bigblack
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Og hvis noen har en betakey til overs, er det bare å si ifra. :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Hjertelig, Hakara. <3
Installerer godsakene nå, så blir det pewpew.
 
#8
<3
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Jante - Jante.jante

Ja, jeg er jævla original.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Preordra skiten i dag så nå har jeg brukt hele kvelden på å laste ned, installere og patche. Holder fortsatt på. Får se hvor det bærer etter hvert.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#11
Husker ikke identifier'n min sånn akkurat nå, men rimelig sikker på at det bare er cycerin.cycerin
 
#12
Åfaen, se her gutta! Cycerin the SG SCII pro, melder seg på! Som alle husker, så eide Cycerin meg 4-0 første gang han spilte SCII. Dette blir bra!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
Drauden.rellef
Vi får denge på hverandre i morgen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#17
Kleevah.kleevah

Ang. preferanser synes jeg fler-vs.-fler er mye artigere enn 1-på-1, men jeg er med på whatever.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Jadda, dette gikk jo som fot i pose. Lot PC-en stå på over natta for å smelle inn patcher og i dag tidlig sto det noe dill om at patchen ikke kunne legges inn fordi ???. Så nå har jeg reinstallert og må patche igjen. Hurra for det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Jeg stakk innom Spaceworld og forhåndsbestilte etter først å ha sjekka at de hadde en key til meg. Burde ikke være verre enn å finne ei sjappe som er med på leken og høre med dem.