StarCraft II: The Roll Call [Summer Tournament]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Fetthesten.brynjulf
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#23
Gamezone har også iflg. nyhetsbrevet de nettop sendte ut, sikkert kurant hvis man ikke gidder å gå i en fysisk butikk.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#25
Var visst cycerin.mathias istedet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#27
Jeg og, hvis vi ser bortifra compen (og det gjør man, de er så passive som det blir).
Har spilt mest zerg så langt, fordi jeg var de mest i Starcraft Uno. Mange endringer gjør at jeg suger og så langt bruker bare lingz, hydrazz og mutazzz fordi jeg nekter å lære meg nye taktikker. Men jeg kommer meg sakte.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Spilt en kamp mot supereasy AI som jeg vant overlegent med de første seks soldatene jeg lagde. Spilte så en online match som Terran mot en Zerger, ante ikke hvordan jeg skulle behandle Zerglings i og med at flammekasterne fra enern er borte, og han droppa til slutt 150 hydralisks rett i basen min med shitloads av overlords. Med andre ord en fin flanke rundt mine tre bunkere og tre tårn.

Tror jeg skal teste ut Protoss siden de er kulest og spille litt mer AI-matcher for å bli kjent med spillet.
 
#29
Spilte idag med Buggz og Jante. Heftig! Tok helt av etterhvert! Kampen er nok på youtube til slutten av uka og da med kommenterings azza!

Peace!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
I eat your crystals. I EAT THEM UP!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#32
Jeg vil væme. Skjønner ikkeno av de punktumgreiene, men eposten er sirkusmartin@hotmail.com. Har spilt 3 matcher og vunnet alle, så trenger å bli jekka ned noen solide hakk av folk som kan RTS. Jeg har forøvrig ikke mus, noe som gjør meg enda greiere å slå/pinlig å tape mot.
 
#33
Hva med at vi kjører en skikkelig råtten spillegal free-for-all? Ikke at jeg er flink i SC2 i det heletatt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Jeg er med på det, bare så det er nevnt. Har lyst til å spille SC2 men jeg orker ikke bli kalt for nigger sammenhengende i ett kvarter (aka. spille public).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Jeg er også med, men betaen slutter 31. mai, bare så det er nevnt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
Jeg kan godt være med i kveld, en skikkelig SG FFA stompfest.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#40
Nå ble det jo patcha inn 4v4 nylig, hadde vært ace å testa det hvis vi klarte å fylle opp lagene.