Starcraft

#1
Jeg spiller Starcraft ganske ofte; faktisk daglig, og elsker spillet ut og inn, og det vet jeg at ganske mange andre også gjør. Men hvordan er SC-interessen på Spillegal? Er det noen som fortsatt spiller, eller ville gjort det litt oftere om det kom et initiativ; initiativ til hva, spør du?

Jeg kunne godt tenke meg å sette i gang en liten turnering, eller en liga, der vi finner ut hvem som er best i Starcraft (original, selvfølgelig). Men før noe slikt kunne blitt realitet, må vi jo finne ut hvor mange som spiller Starcraft, eller har det, generelt.

Så, skrik ut i dette emnet. Hva synes dere?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Øh... jeg har det. Men:
1: Jeg suger hardt, og
2: Jeg spiller bare exp.
Så det så.
 
#4
Jeg suger ekstremt i starcraft, jeg har det og har ikke spilt det på drit lenge. Hadde vært gøy og være med på noe sånt :D

Bare jeg hadde vært litt bedre...
 
#5
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@28.11.2004, 20.53
Jeg spiller Starcraft ganske ofte; faktisk daglig, og elsker spillet ut og inn, og det vet jeg at ganske mange andre også gjør. Men hvordan er SC-interessen på Spillegal? Er det noen som fortsatt spiller, eller ville gjort det litt oftere om det kom et initiativ; initiativ til hva, spør du?

Jeg kunne godt tenke meg å sette i gang en liten turnering, eller en liga, der vi finner ut hvem som er best i Starcraft (original, selvfølgelig). Men før noe slikt kunne blitt realitet, må vi jo finne ut hvor mange som spiller Starcraft, eller har det, generelt.

Så, skrik ut i dette emnet. Hva synes dere?
142643​
Sko sett meg og Benny i gamledager på Q-treff!! Vant compoen flere ganger på rad! Eide jo alle
 
#7
Lite respons. Det er muligens ikke så mange som spiller Starcraft lenger? Blir naturligvis BW, og det gjør jo ingenting om man suger eller ikke. Det er for gøy.
 
#13
"Battlecruiser reporting" Jeg er selvfølgelig med! Spilte StarCraft jevnt og ofte før, men bare moro å dra fram spillet igjen.
 
#14
"SCV, ready to go" Ajeee. Starcraft er kos. Spiller det 3-4 ganer i uka. Jeg er ikke like god som jeg var før. Men etter litt seriøs trening, så er jeg nok på topp igjen.

Jeg blir klart med hvis det er snakk om noe starcraft-turnering.
Men spiller bare brood-war.

Lenge leve SC
 
#15
On the first day of christmas, Blizzard gave to me; a brand new SCV!
Er så klart med, sfr. jeg greier å fikse linja mi. Bare Brood War seff (damn those Lurkers), og jeg spiller kun som Terran. Medics, marines og firebats :tommelopp:
 
#17
Useriøst om vi skal tvinge alle til å spille random, egentlig. Men det er kjekt at det er noen som er interessert i dette da. Kanskje vi kan få til noe da?


teh temple iz lost.
 
#18
Jeg sa ikke alle skulle være random, bare at jeg kommer til og være det :)

og det finnes mange flere maps en the lost temple vi kan spille... f.eks:

Enter the dragon
Blade storm
Namja Lyagi
Gorky Island
Dire Straits
Legacy of Char
Maya Backdoor
Nostalgia
osv
osv
 
#19
jeg spilte store mengder før.... kanskje jeg drar frem spillet igjen ja. jeg får til tider requests om matcher, hadde vært morsomt å prøve igjen.
 
#20
jeg har ikke spilt på nermere et halvt år :p
så jeg må installere spillet først, så hvis noen har en ekstra cd-key til låns eller.no så bare ta kontakt :)