*Poweroverwhelming*....
eller hvis det blir BW
*Must Feed!*
Jeg er med! SC er det eneste strategi spillet jeg gidder å legge litt tid i, spilte 24/7 på Bnet før! (Bortsett fra Age of Empire, digger de stygge munkene)
Opprinnelig skrevet av Toz@25.12.2004, 03.46 når blir denne turneringa i såfall? før nyttår?
Da må du lære deg BroodWar.
spillet blir helt klart mye bedre med den expansionen. flere units, flere taktikker osv. osv...
du trenger ikke egen cd-key for Broodwar hvis du allerede har til starcraft, så du kan sikkert *host*laste ned en image fil*host* og installere det.
Me vi kan jo begynne med forberedelsene. Først kan folk melde seg på sånn at vi kan få satt opp en tabell så vi er klar til å begynne snarest mulig.
Hvorfor ikke be en mod pinne emnet med det samme?
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.11.2004, 08.58 Jeg spiller Starcraft ganske ofte; faktisk daglig, og elsker spillet ut og inn, og det vet jeg at ganske mange andre også gjør. Men hvordan er SC-interessen på Spillegal? Er det noen som fortsatt spiller, eller ville gjort det litt oftere om det kom et initiativ; initiativ til hva, spør du?
Jeg kunne godt tenke meg å sette i gang en liten turnering, eller en liga, der vi finner ut hvem som er best i Starcraft (original, selvfølgelig). Men før noe slikt kunne blitt realitet, må vi jo finne ut hvor mange som spiller Starcraft, eller har det, generelt.
Det viser seg å være litt splid mellom vanlig , og Brood War. Dette er litt dumt. Mitt forslag er at alle spiller Brood War, uansett, da dette bare er for morro skyld. Hva synes dere?