Starcraft

*New troll here*, å, sorry feil spill :svette:
*Lets move!* den satt tenker jeg.

Men det kan ver at jeg blir med, kommer ann på hvor mange andre som melder seg på, har en halvveis fersk kopi liggende rett i hylla her :tommelopp:

*Poweroverwhelming*....
eller hvis det blir BW
*Must Feed!*

Jeg er med! SC er det eneste strategi spillet jeg gidder å legge litt tid i, spilte 24/7 på Bnet før! (Bortsett fra Age of Empire, digger de stygge munkene) :D

Opprinnelig skrevet av Toz@25.12.2004, 03.46
når blir denne turneringa i såfall? før nyttår?

For Aiur!
153663​
Helst en gang etter Juleferien, skal være borte på hytta... Og jeg gidder ikke å sitte å spille på Bnet med GPRS på den bærbare :svette:

Kanskje lurt å ta det etter ferien, da folk gjør "ting" i ferier, som nødvendigvis ikke er spilling?

hmm? hva kan nå det være?
ikke spill?

tror du må referere til inntak av næring, eller "å spise" som sørgelig nok tar endel av tiden fra spillinga...

:p

Shelds opp, weapons online...

Da må du lære deg BroodWar.
spillet blir helt klart mye bedre med den expansionen. flere units, flere taktikker osv. osv...
du trenger ikke egen cd-key for Broodwar hvis du allerede har til starcraft, så du kan sikkert *host*laste ned en image fil*host* og installere det.

"I gotta get me one of these" :p

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@25.12.2004, 17.19
Kanskje lurt å ta det etter ferien, da folk gjør "ting" i ferier, som nødvendigvis ikke er spilling?
153699​
Me vi kan jo begynne med forberedelsene. Først kan folk melde seg på sånn at vi kan få satt opp en tabell så vi er klar til å begynne snarest mulig.
Hvorfor ikke be en mod pinne emnet med det samme?

Skal få laget et påmeldings-emne senere i kveld, og få en mod til å pinne det. Godt med interesse for initiativet mitt. Tusen takk. :)

For det første har jeg ingen aning om hva det er for noe, og for det andre er battle.net sexy, og for det tredje: hva er det for noe?

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.11.2004, 08.58
Jeg spiller Starcraft ganske ofte; faktisk daglig, og elsker spillet ut og inn, og det vet jeg at ganske mange andre også gjør. Men hvordan er SC-interessen på Spillegal? Er det noen som fortsatt spiller, eller ville gjort det litt oftere om det kom et initiativ; initiativ til hva, spør du?

Jeg kunne godt tenke meg å sette i gang en liten turnering, eller en liga, der vi finner ut hvem som er best i Starcraft (original, selvfølgelig). Men før noe slikt kunne blitt realitet, må vi jo finne ut hvor mange som spiller Starcraft, eller har det, generelt.

Så, skrik ut i dette emnet. Hva synes dere?
142643​
Spiller så ofte samvittigheten slipper taket i frykten for internett regninga som kommer en gang i mnd.. (ISDN, adsl = ikke tilgjengelig..)

Broodwar for det meste.. konge spill, men ekke no proff..

Det viser seg å være litt splid mellom vanlig , og Brood War. Dette er litt dumt. Mitt forslag er at alle spiller Brood War, uansett, da dette bare er for morro skyld. Hva synes dere?