Starfox 2 Assault

#2
jeg er egentlig starfox fan,men mener dette:det suger,det er kort og ensformig og du får ikke "starfox" følelsen av det.skuffende virkelig.
 
#3
Etter det glimrende Starfox Adventures var jeg helt og holdent innstilt på å få meg dette også.
Men nå når jeg har sett omtaler og personlige reaksjoner på det må jeg tenke meg om før jeg eventuelt kjøper det.
 
#5
Omtalene på Adventures varierte noe sinnsykt. Men Adventures kjøpte jeg uten å lese omtale av det først... Adventures var også et annet type spill som kanskje passer meg litt bedre.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Agahnim@15.05.2005, 00.23
Starfox Adventures fikk da aldri noe særlig god kritikk heller ...?
220157​
Starfox Adventures var da aldri noe særlig bra?

Det sugde. :tommelned:
Starfox Assault ser derimot mye mer interessant ut. Kanskje jeg plukker det opp en gang. Om jeg finner det på gata.
 
#7
Opprinnelig skrevet av meta ridley@11.05.2005, 20.18
Jeg har sett på videoklipp og bilder og synes det ser drit kult ut. Men bør jeg kjøpe det? Svar fort plzzzzzzz
218677​
Er du Starfox fan.
Så kjøp spille.

E syns Starfox Adventures var passe bra spill. :)
 
#8
jeg kommer vel til og kjøpe spillet om ikke så lenge...
Starfox Adventures.. det var langt i fra noe moro i mine øyne.. det var moro de første timene og etter det ble det bare kjedeligere og kjedligere..
 
#9
Jeg anbefaler og kjøpe det. Dette spillet er sykt bra. Det er kanskje litt kort men det gir det en god spillefølelese fra start til slutt. Spillet er kanskje litt kort men det har et stort 2-player system som er veldig artig.
 
#10
Hah! Endelig fikk jeg kjøpt den. Det var ganske hærlig. Jeg har foreløpig kjempet meg til 3-4, kanskje tom 6 bronsjemedaljer og 2, kanskje 3 sølvmedaljer og har over 8000 poeng på mission. Jeg har ikke orka å spilt storyen på nytt så der har jeg over 3200 poeng. Har ikke blitt å prøve meg på multiplayeren for ingen av mine venner e' så spillinteressert som meg. :(
 
#11
Jeg spillte en demo av Starfox Assault rett før det kom ut, det var ren crap sammenlignet med Starfox adventures.
 
#12
Grunnen til at Shigsy er så reluctant (motvillig) til å gi ut demo-versjoner er fordi de ofte kan gi feilaktig inntrykk. Det er mye som kan bli ditcha (droppet) og noe som kan bli satt inn isteden. I tillegg er det stor sannsynlighet til at frameraten er dårlig, mens det på det ordentlige spillet funker feilfritt med en anelse bedre animasjon og grafikk. Så å basere oppfatningen sin til SFAs av demo-versjonen er en stor mega-brøler og burde ikke være gjeldende for spillentusiaster. For å være sikker på at meningen er gyldig så burde man også prøve alle aspekter i spill-utviklingen, ikke bare på en demo-versjon som er noe av det verste man kan gjøre mot ett spill i SFAs'es kaliber.

Og, Mikkel. Jeg håper at hvis du kommer med mot-argumentasjoner, at det blir mer enn en-linjers kommentar.
 
#13
Jeg syns også spillet var crap. Hvorfor? Jo, bakkemissions, sier det deg noe? Kontroller var helt på trynet, og man føler aldri noen stor motstand av fiender som spawner når man løper fordi et triggerområde. Fiendene er også livløse roboter, noe som gjorde at drepe-verdien sank (for ikke å snakke om de uinspirerte og daffe eksplosjonene). Så, etter min mening så var bakkeoppdragene helt på trynet, mest på pga. den ekle styringen.

Så, da har vi vel multiplayerdelen og oppdragene i luften igjen. Vel, storymodusen er kort, og så vidt jeg har forstått så utgjør luftoppdragene kun 50% av den, og resten er da bakkeopplegget, som jeg har sagt min mening om. Jeg syns denne delen er helt grei, kanskje ikke fult så morro som oppfølgerene (ikke adventures) fordi disse delene kunne blitt gjort litt bedre med dagens teknologi (tror jeg) og man blir stadig avbrytt av kjipe bakkeoppdrag.

Multiplayerdelen lukter oppkast lang vei. Man kan gjøre for mye men samtidig for lite, vannskelig å forklare. Men jeg har virkelig sansen for gode multiplayerspill, og det der var ikke et bra et.

Tja, jeg vet ikke om jeg orker å skrive mer om dette spillet. Mest fordi jeg er trøtt og merker at jeg skriver slurvete.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#14
Jeg likte Starfox Adventures. Hadde null forventninger til det, og det overraska meg på alle områder. Det første jeg la merke til når jeg så bilder fra Starfox Assault er hvor tragisk elendig character designet og i grunn resten av grafikken var gjort i forhold til Adventures. Har heller ikke sett noen fristende omtaler av Assault, så personlig ligger jeg unna.
 
#15
Grunnen til at det var elendig character design (syns ikke det sjøl) og resten av grafikken er at det i utgangspunktet var ment å være LAN for multiplayer, men pga div årsaker ble ikke dette implentert. Og, Aquila: Starfox Adventures fikk heller ikke så veldig gode omtalelser med unntaket av Cube Magazine som ikke består av Nintendo-fans.
 
#16
virker som Starfox delen dør ut:p
 
#18
Bakke-oppdragene tror jeg ikke var ment å være en FPS-basert skytespill. Derfor er AI satt ned. Det er nemlig ment å speile på kontrolloppsettet av fartøyene. Dessuten er Starfox alltid vært mer retta mot arkade enn sånn dæran snike-seg-rundt-i-mørket-for-å-slippe-trigge-vaktene-spill.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#19
Starfox spillene ble offteste laget av Rareware i gammel tid. Nintendo ga Namco (tror jeg) jobben med og utvikle Starfox Assualt, derfor det ser så crappy ut. Adventures skal jeg tippe er mye bedre, selv grafikken på adventure er bedre enn Assualt. Starfox Assualt ser blærite og dårlig ut.
 
#20
Grafikken var det første jeg også reagerte på. Når alt kan være så mye bedre laget virker spillet så dårlig gjennomført. Og bevegelsene er elendige. Etter det jeg har sett i allefall. Men space-combat delen skulle vist være gøy