starfox adventure 2

K999

Keystone State Of Mind
#1
hei nå kommer starfox adventure assault ut 29/4 det blir drid kult kom igjennom 1 på 6 timer det va skam rått men 2 blir litt mer som jet sett gemini som var på n64
 
#7
Det er faktis startet et annet emne om starsox assault.
Se på linken som MoFo2 gidde ut.
Da vil du forstå. :tommelopp:
 

K999

Keystone State Of Mind
#11
ok men hvis jeg ikke skriver så mye allikevel, da trenger jeg ikke å stresse med komma og punktum.
 
#15
Kommer nok til og kjøpe meg spille , Starfox Adv. var utrolig kjedelig moro den første timen så blei jeg lei og mere lei ...
 
#16
Jeg ble ganske skuffa over starfox adventures. Var artig den første timen, men så ble det litt kjedelig. Spillet var for lett, men jeg likte egentlig storyen litt :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
Opprinnelig skrevet av K999@07.03.2005, 18.37
nei ingenting er mer irriterende enn en elefant som bæsjer i kjøleskapet ditt
186372​
Hvor gammel er denne kukken?

Hvis du skal starte et emne kan du gjøre bittelitt research. Starfox Adventures 2 har ikke vært annonsert en gang. Og bruk punktum og komma. Ikke bare er det irriterende å lese, men ingen kommer til å ta deg seriøst.

Tatt i betraktning at dette emnet dreier seg om et spill som først og fremst ikke eksisterer, og at det ikke blir prata om det uansett, hvorfor ikke bare stenge det?
 
#19
Jeg har lyst på pølse.

Like ubrukelig som dette topic'et.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Aquila+02.04.2005, 19.56-->
<!--QuoteBegin-K999
@07.03.2005, 18.37
nei ingenting er mer irriterende enn en elefant som bæsjer i kjøleskapet ditt
186372​
Hvor gammel er denne kukken?

Hvis du skal starte et emne kan du gjøre bittelitt research. Starfox Adventures 2 har ikke vært annonsert en gang. Og bruk punktum og komma. Ikke bare er det irriterende å lese, men ingen kommer til å ta deg seriøst.

Tatt i betraktning at dette emnet dreier seg om et spill som først og fremst ikke eksisterer, og at det ikke blir prata om det uansett, hvorfor ikke bare stenge det?
200855​
[/b]

hmmm...jrg tror han snakker om Starfox Assault og det er jo anosert for lenge siden, men siden vi et slikt emne allerede så er det like greit å stenge dette.