Starfox Assault

#1
Mange mener cubens beste spill i tiden fremover vil være Metroid Prime 2, Resident Evil 4 og det nye Zelda spillet. Men ser man på hvor bra Lylatwars var til N64, er kanskje også Starfox Assault et kommende storspill. Jeg håper på Lylatwars til Gamecube, bare med fler modes, bedre multiplayer og mulighet til å kunne velge bane.
Kort sagt tror jeg Starfox Assault kommer til å bli kunne regnet som ett høyst spennende og bra spill, men hva mener dere?
La oss holde denne tråden full med info, forhåpninger og nyheter til spillet kommer.

This is what I'm talking about
 
#2
Lylatwars på N64 var et veldig bra spill, men Starfox Adventures til GC skuffet meg. Håper på flere oppdrag der de bruker flyene/romskipene sine, i stedet for bakkeoppdragene.

Hvis Starfox: Assault har tatt utgangspunkt i Lylatwars er jeg ganske sikker på at det vil være/bli ganske bra. Har nok tenkt til å kjøpe det, men det står ikke høyest på listen.
 
#3
Gleder meg enormt til StarFox Assault. Har ikke spilt Lylat Wars 64 / Star Fox 64, men har både Starwing og StarFox Adventures, og begge spillene er jeg godt fornøyd med. Liker spesielt fly-delen i StarFox Adventures, så det er synd det er så lite av den delen. Heldigvis blir det mye mer flying i StarFox Assault, i tillegg til en del on-foot action. Gleder meg til multiplayer-delen. Tror den kan bli artig (håper bare det går smooth, helst i 60 fps).
 
#4
Husker jeg runda starfox 64 ørten ganger i en vinterferie. Skulle egentlig være ute å ha det gøy på fjellet, men kameraten som var med klarte å smelle bakhuet inn i en campingvogn da han satt på et "ufo"-brett da han sklei ned en bakke.

Spillet var veldig underholdene, eneste negative man kan si om det er multiplayerdelen, men den ser ut til å være forbedret i oppfølgeren.

Gleder meg. :D
 
#6
Driver og spiller "Starfox Adventures" en gang i blandt. Ganske tamt... Det får meg ikke til og "ville gå lenger" liksom. Så "Starfox Assault" bryr jeg meg ingenting om.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Variabel@07.11.2004, 22.04
Driver og spiller "Starfox Adventures" en gang i blandt. Ganske tamt... Det får meg ikke til og "ville gå lenger" liksom. Så "Starfox Assault" bryr jeg meg ingenting om.
131671​
Har du noen gang spilt Lylatwars? I så fall vil du finne de to veldig forskjellige. I min mening er Lylatwars ett mye bedre spill, og heldigvis er det akuratt det mesteparten av Starfox er tatt etter.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Starfox Adventures var i førtse omgang aldri et Starfox-spill, det var utviklet under navnet "Dinosaur Land" eller noe lignende, men Nintendo fant ut at figurene lignet litt på Starfox, så de pressa utviklerne til å skifte om på det for å utvide franchisen og for å sikre høyere salgstall. Mer om det kan lese i følgende subjektive artikkel fra IGN: <redigeres inn hvert øyeblikk>

EDIT: ack, finner ikke igjen artikkelen!
 

SHDR

Gullmedlem
#9
Det er vel strengt tatt bittelittegranne bullshit, ettersom det er RARE som har gjort StarFox Adventures, knapt en utvikler Nintendo var i noen posisjon til å presse noen vei som helst på tidspunktet. Kanskje fordi de innså at de hadde finansiert en veldig anonym Zelda-ripoff som bare hadde sjanse til å stå på egne ben om man mikset inn litt StarFox der, for å gjøre spillet gjenkjennelig?

Jeg er litt småskadefro ovenfor MS, som betalte et rekordbeløp for Rare, og foreløpig har fått det temmelig uinteressante Grabbed By the Ghoulies, samt Sabre Wulff å vise til. Tviler på at de to spillene har tjent inn milliarden MS måtte ut med for å sikre seg et middelmådig konsepthus uten evne eller erfaring til å gjøre annet enn endeløse samlespill, og hvis eneste kredibilitet hviler på GoldenEye og Perfect Dark, spill utviklet av mennesker som ikke lenger jobber i firmaet.

StarFox Assault utvikles uansett av Namco, som med Ace Combat har vist at de har god peiling på arkade-skyting. Jeg håper på en kjapp blanding av Space Harrier og Panzer Dragoon ... og jeg tror jeg får det også! Jeg håper ikke bakkeoppdragene tar vekk fokusen, men såvidt jeg kan se virker det som om tanksen er mer Metal Slug enn noe annet. Og det skader ingen. Hvem er det som ikke blir glad av å se tanks hoppe?!
 
#10
Opprinnelig skrevet av Buggz@10.11.2004, 00.35
Starfox Adventures var i førtse omgang aldri et Starfox-spill, det var utviklet under navnet "Dinosaur Land" eller noe lignende, men Nintendo fant ut at figurene lignet litt på Starfox, så de pressa utviklerne til å skifte om på det for å utvide franchisen og for å sikre høyere salgstall.  Mer om det kan lese i følgende subjektive artikkel fra IGN: <redigeres inn hvert øyeblikk>

EDIT: ack, finner ikke igjen artikkelen!
133162​

Spillet het Dinosaur Planet. Her er en oversikt over N64 spill som har gått over til GC.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Ah, jeg husker at jeg gledet meg til det spillet i mine N64-dager... :(
 
#12
Shadar: Sabre Wulf uintressant? Tull og tøys, unge mann. Jeg hadde hadde da mye morro med den, og det var da artig å kunne bruke de forskjellige dyrene for å komme seg frem på banene der. Kanskje det er ikke det beste spillet noensinne, men det er iallefall bedre enn alt det andre skvipet som Rare har presset ut i den senere tid.

Har du noen gang spilt Lylatwars? I så fall vil du finne de to veldig forskjellige. I min mening er Lylatwars ett mye bedre spill, og heldigvis er det akuratt det mesteparten av Starfox er tatt etter.
Jeg syntes at Lylat Wars har tapt seg med årene. Det er altfor treig action sammenlignet med Star Wing, og mye av musikken er temmelig labert å høre på. Jeg har heller ikke så mye sans for det Lock On systemet som man bruker med Arwingen, siden det ødelegger morroa for selve skytingen. Det kan også nevnes, at jeg savnet fælt de artige dyrestemmene som Fox og co. hadde i Star Wing. De mistet litt av sjarmen sin med de kjedelige amerikaniserte stemmene. :(
 
#14
jeg har gledet meg utrolig lenge til dette.
lylat wars er et av min all-time favoritt spill.

håper det blir bredbånds støtte på multiplayer delen.
(warppipe, anyone?)
 
#18
Opprinnelig skrevet av EsspeN@12.11.2004, 13.47
hehe.. Synes grabbed by the ghoulies var kjempebra jeg..
StarFox Adventures er nok det beste spillet jeg har spilt på GC også, og jeg er veldig i tvil om det nye spillet er noe for meg siden det er bare slik skyting nå...
134405​
Nuvel, morsomt, i en kort stund, så runder du det, og behovet for å gå tilbake er lite.
 
#19
Spillet høres kjempe bra ut! Kontrollen høres interessant ut.Har starfox adnentures, og synes spillet er bra, men det nye høres mye bedre ut! :tommelopp:
 
#20
Opprinnelig skrevet av supermario@17.11.2004, 22.02
Spillet høres kjempe bra ut! Kontrollen høres interessant ut.Har starfox adnentures, og synes spillet er bra, men det nye høres mye bedre ut! :tommelopp:
136838​
Det nye ER mye bedre. SFA var ett bra spill, men ble for ensformig, kunne ikke måle seg med Zelda, og flybanene var ekstremt dårlige. Gled deg til dette, du!