Steam fyller 10 år i dag! #gebursdag #gabe

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#22
Husker også de som bitcha over at "du" brukte hagle og drepte alt med den.
"FY FAEN SÅ FEIG SOM BRUKER ET VÅPEN SOM ER EFFEKTIVT PÅ DENNE KARTEN AS MONGO"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Ett av mine beste CS-minner er da "klanen" min (aka. fire kompiser på et LAN-party hvorav en av oss hadde spilt det mer enn bare såvidt som tenkte "vi melder oss på CS-compoen, det blir gøy!") totaleide motstanderne (fjortis-CS-geeks med alt det innebærer) på en ecorunde. Jeg hadde tre kills med ertepistolen og ble båret på gullstol.*

Uansett, etterpå ble det så klart noe kraftraegings fra motstanderne siden de tapte såvidt, så de kom og skulle demonstrere da at det var feil spread på våpnene fordi han som hosta kampen kjørte hacka server og alt mulig. Så da utfordra jeg dem til en Quake III-kamp, så kunne de vise meg der. De flirte godt da vi satte i gang, for Quake III var jo fårr ongær og sånt da, ikke sant. Det var ikke så mange av dem som flirte etter en time, da var det mer å gå sammen med likt skin og BARE skyte på meg. Tror de fikk under ti frags på deling eller noe, husker ikke hvor mye jeg fikk totalt men vi spilte i over en time og fraglimit var på 30 så dere kan jo regne dere fram til det. Ah, gode tider.

*Ikke egentlig båret på gullstol, men minnene kan ingen ta fra meg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Du trengte en hel time på 30 frags?

EDIT: nvm lest en gang til
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Når man er inne på CS-minner så eide på jeg 1.6 engang i tiden. Vant noen LAN-turneringer og var så heftig at jeg kjørte online-spilling via ISDN-linje. Gikk heller over til Opposing Force, før jeg oppdaga UT, og etter det var det vel kjørt. Især UT med diverse mods (matrix mod, mofo)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Nå ble det kaffesprut på skjermen her, gitt. Dette slipper du aldri unna med, Rånes, jeg ringer pressen sporenstreks! Ja, nå på momangen!

Snart kommer Tverlands-sheriffen og tar deg.
 
#29
Spilte mye CS på den tiden jeg og. Første online-spillet, maksimal frihet med ADSL.
Ble jævlig seriøs etterhvert og kjøpte en icemat. Fy faen de lydene den lagde. Ble fort slutt på det da jeg oppdaga Wolfenstein: Enemy Territory og BF1942 + DC dog. Minner.