Steam Summer Sale 2012

Shinra85

Spillegals effort emo
#21
Indie-pakke som inneholder Max Payne 3? Spenstig vending for begrepet
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Nei din dumme pokemon ei indiepakke med diverse ræl, Max Payne 3 og no mapgame jeg sikkert aldri tør røre.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#23
OK, nå. Nå er Max Payne 3 på det offisielle sommersalget. Er det mye billigere enn på det "tilbudet" som ble diskutert tidligere? Ja, det er det. Brenn i helvete, hele Spillegal.
 

Terje

mostly harmless
#24
Hahaaaa jeg bestemte meg for å være kald og gamble på at det kom til å skje. *kjøpe*

The Binding of Isaac er bare 1.24€ nå, så hvis man fortsatt ikke har dette så skal man kjøpe det nå. Ja, Skal.
 
#25
For de som ikke allerede har Plants Vs. Zombies, så bør det absolutt skaffes (2,49 euro, community's choice så varer ikke lenge). Jeg hadde aldri spilt det før forrige julesalget på Steam men ble positivt overraska og helt klart et av spillene jeg hadde det artigst med i fjor. Jeg har kun spilt det 10 timer ifølge Steam, og det er ikke mye replay-value i det desverre, men de 10 timene jeg brukte på å runde det var bare kvalitet.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#28
Noen forbereder seg til når de blir stranda på en øde øy som tilfeldigvis også har internett, strøm, og livets kilde.

 
#29
80% rabatt på Civ 5. Har du det ikke gjør du deg selv en stor tjeneste ved å kjøpe det nå.

Edit: Rettelse: -75% på Civ 5 alene og -80% på Civ 5-bundle'n.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Vil bare meddele at Hitman Blood Monkey er på salg i dag til den nette sum av two fiddy (euro). Snart på tide å kjøpe hvis du ikke allerede eier det.
 
#32
Støttes! Etter en såpass sterk debutt denne generasjonen føltes det rart hvordan de snubla med Kane & Lynch-spillene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Litt urutinert å ikke ha selv indie bundles nå, egentlig.

Men ja, Flash Sale på Fallout New Vegas. Fem bøkks for den vanlige utgaven, og ti bøkks for Ultimate Edition som inneholder alt av DLC. Jeg veit iallfall hva jeg hadde kjøpt hvis jeg ikke allerede hadde eid Ultimate Edition.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#35
Blir å coppe ja. Tenkte å plukke opp GOTY-versjonen av F3 i samme slengen, men det står at det ikke er W7-optimalisert? Faen betyr det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Antageligvis at det ikke er mekka spesielt med tanke på Windows 7 (siden Windows 7 kom ut etter Fallout 3), meeeen New Vegas kjører samme spillmotor og der var det få problemer i løpet av seksti timer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Er Fallout 3 optimalisert for noe som helst?

Det var det jeg hadde å bidra med, back to work.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#40
Cock, jeg har kanskje en uåpnet Fallout 3 GOTY (alle utvidelsespakkene så langt jeg vet) til PC å selge deg, bare vent litt.