Straight Outta Tøyen - 27-29. januar

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er jeg. Jeg er den som alltid har glemt navnet til folk tre sekunder etter at de presenterte seg.
 

Terje

mostly harmless
Navnet, og trynet til folk. Har flere ganger vært fullstendig blank overfor folk som kommer over og prater til meg som om jeg vet hvem de er. Jeg står der med det mest åpenbart forvirrede utrykket som er å oppdrive og svarer "øøh jada" på ting mens jeg roter fortvilet i hukommelsen etter hvor faen har jeg møtt vedkommende. Like gøy hver gang.

Datt innom spillstreamen noen ganger iløpet av helga og det virka jo som om ting var på stell. Selv om enkelte av kommentarene mine i chatten om spillernes ferdigheter ikke helt falt i god jord.. (Buggz: "Kom hit og si det til trynet mitt!") :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da var det jo ikke jeg som spilte engang.

EDIT: Tror jeg i alle fall, rusten huske. Spillstream er seriøse greier vettu.
 

Terje

mostly harmless
Verste er at jeg vurderte et øyeblikk å ta deg på ordet. Men det var på kvelden og hadde blitt en altfor lang kjøretur for noe som bare hadde blitt en snarvisitt. Men hadde vært litt moro å gjort, bare for å se reaksjonen. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Reaksjonen hadde blitt noe à la: "TERJEEEEE AW YEAH *brofist* fett at du tok turen!"
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Liker at Terje ranter om at han ikke kan navn og tryner, tar feil av Buggz i samme poast, og ingen reagerer.
 

Terje

mostly harmless
Hæh? Nei, Drauden spilte, men det var Buggz som kom med den tilbakemeldingen. Var vel fordi det jeg sa gikk mer på alle som satt der, ikke direkte på han som spilte.

Og det var bare kødd selvfølgelig, om det må påpekes.
 
Navnet, og trynet til folk. Har flere ganger vært fullstendig blank overfor folk som kommer over og prater til meg som om jeg vet hvem de er. Jeg står der med det mest åpenbart forvirrede utrykket som er å oppdrive og svarer "øøh jada" på ting mens jeg roter fortvilet i hukommelsen etter hvor faen har jeg møtt vedkommende. Like gøy hver gang.

Datt innom spillstreamen noen ganger iløpet av helga og det virka jo som om ting var på stell. Selv om enkelte av kommentarene mine i chatten om spillernes ferdigheter ikke helt falt i god jord.. (Buggz: "Kom hit og si det til trynet mitt!") :D
Sliter også å plassere folk av og til. Er i retrospekt ganske sikker på at jeg gikk rett forbi Nabbe på gulskogen i dag uten å hilse. Hvis det var deg beklager jeg.
 

Nabbe

Har fin hatt.
I femtiden? I så fall gikk jeg rett forbi deg i dag uten å hilse. Med andre ord er vi like ræva begge to.