Straight Outta Tøyen - 27-29. januar

Nabbe

Har fin hatt.
#81
Takk det samme. Hyggelig å ha deg der.

Er hjemme igjen nå, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er en smule sliten. Sovet for lite, sunget meg hes på konsert og inntatt fryktelig lite annet enn øl og noen rundstykker. Men det går seg til. Har kaffe på gang, og hopper snart i dusjen.

Men jo, det her var selvsagt en stor suksess. Vi fikk gjort det vi skulle uten for store problemer, og i prosessen fikk vi møtt enda et SG-fjes. Liten shoutout til Ivers og Lyngmo siden de faktisk våget komme på besøk en liten stund.

Og masse credz til Lodin, som nok en gang holdt det ekte natt til søndag. Mens vi andre falt som fluer, holdt han fortet og sørget for at ikke alt stoppet opp. WWWYKI.

Sees neste gang.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#83
Det er litt godt å være hjemme igjen og jeg skal snart hive meg i en lang og varm dusj. Helga har vært bra og da vi endelig fikk opp artikkel på spill.no eksploderte seertallet til det tredobbelte og vi nådde plutselig seercap-en til LiveStream (igjen). Det viste seg å være en god ting for vi hoppa over til twitch.tv ved hjelp av XSplit og ting gikk kraftsmooth til tross for at jeg med dårlig tid skulle kjøpe lisens og sette opp hele sjaiten.

Takk for helga, dette eide atter en gang.

Helgas creds går til:
  • Justincase som arrangerer dette
  • Magnus som holder ut med oss som nabo en hel helg, til tross for forrige streams uheldige greie, og til og med setter seg ned noen timer og tar en pils med oss. Oppdraget med det flyet under radaren var lett helgas høydepunkt.
  • Ann som sender bilde av tits til en random person i den tro at det var oss og som holder oss med selskap lørdag kveld.
  • Nabbe som er med (nesten) hele helgen igjen og bidrar med gaming- og konkurransenotasjonsskills.
  • Lodin som holder det ekte og redder skinnet vårt igjen.
  • Drauden, som ble et veldig bra tillegg til denne streamen. Kult å treffe deg.
  • Scary Paladin som bidro med eksperttips rundt XSplit og twitch.tv så overgangen fra LiveStream gikk smertefritt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Ann som sender bilde av tits til en random person i den tro at det var oss og som holder oss med selskap lørdag kveld.
HÆH pix or osv.

Litt artig at jeg fikk med meg det beste øyeblikket, forøvrig. Så ikke så fryktelig mye, men litt fikk jeg da med meg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#86
Nei, det var no forvirrings og feilmeldings hvor hun trodde en av oss hadde sendt henne en klein melding også skulle hun være snill og vise oss tits. Men så var det ikke vi som sendte meldinga. Vi fikk aldri se tits. :(

Ann var... kjæresten til Magnus?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#88
I´ll take you to the candyshop dudu-duduuuuu.

Ja hun er dritkul,, har masse venninnger og som svaret på konkurransen lørdag natt jobber hun på Revolver så alt er gratis på et av mine favorittutesteder i Oslo. Martin har nok sette henne mange ganger!
 
#90
Tre ganger hurra for den/de som ordna med det tekniske denne gangen. Litt forvrengt lyd på kameraet som viser spillet, men det er sikkert noe som kan fikses.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#91
Heh, kamera.

Vi spilte på PC og alt gikk direkte til twitch.tv/LiveStream.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#93
Vil gjerne si takk for helgen selv, Buggz og Nabbe gjorde en flott jobb som alltid og drauden gjorde en fantastisk førstegangstjeneste (heh), en topp fyr som var bra å møte! Takk til alle som kom innom og hilste på i løpet av helgen ca. Agradula, Sofie, Julian, Sjutten (som naturlig nok også progamet), Ganon men ikke minst Lodin som kom lørdag morgen og dro søndag formiddag mens han spilte store deler av tiden han var der, big ups!

Vi begynte ca halv åtte fredag og ble ferdig nøyaktig 16:00 søndag, er veldig fornøyde med seertallet samt aktivitet i chatten og konkurranser så velger å være fornøyd med egen innsats!

Håper dere fant det underholdende, gleder meg allerede til neste runde ca april-mai og Final Fantasy IX (det objektivt sett koseligste FF-et), auksjonen for å få navnet sitt i spillet slenges opp rett før!
 

Lodin

Der Waaaah
#96
Dette var så koselig atte. All ære til alle som gidder å komme på dette, både de som er der hele helga eller bare promper innom en tur. Og såklart ekstra til JC som gidder å huse oss.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#97
Neida så, ja, det var ålreit dette. Ble bare en liten visitt på meg denne gangen, men det var da moro så lenge det varte. Hyggelig å få hilst på Drauden og Sofie, og kult at Julain så ut til å sette pris på Mjøsa-bildene jeg viste han, selv om det kanskje var traktoren som var det mest spennende på de bildene.

Neste gang blir det riktignok andre boller. Da sørger jeg for fri og døgnrytme som tillater meg å komme på fredag kveld og bare sove én gang i løpet av hælja. Blir å eie.
 

Sofie

Like my body?
#98
Nå var vi jo bare innom en liten tur, og det var hyggelig nok det. Beklager at jeg ikke var mest pratsom, jeg var litt sånn ikke helt i form (PLUSS FREMMEDE MENNESKER OG INGEN ALKOHOL). Men men. Og så må jeg nevne at Julian ikke mener det personlig når han sier "IKKE DU!!!" og peker på folk med fiendtlig blikk og stemme, han er bare i trassalderen. En dag vil dere forstå.

Sånn ellers hilser Julian til Julenissen, Dauden, Flipp, Thomastoget, Øyvind og Sutten med traktoren, og sier takk for sist, og takk for det eierløse potetgullet han forsynte seg grovt av.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#99
Minner meg om ei i videregående som aldri kunne navnet på noen, og refererte til alle som "du". Blir litt problematisk da ingen gidder høre på henne fordi hu var litt av den typen, og mange av samtalene hennes ble noe ala...
"du? du? du-u? tnh.. du?! du-u? hallo?"
"ja?"
"ikke du. Du?"
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg har store vansker med å huske navnet på folk. Dette fordi at det skal mye til før folk interesserer meg nok til at jeg gidder. Det finnes folk her på universitetet som jeg har studert sammen med, og tatt de samme fagene sammen med som jeg enda ikke kan navnet på etter nesten tre år. Det enkleste er å ikke snakke med dem, så slipper man pinlige "DUH?"