Stranglehold

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Revan: Hold kjeft.

Men ja, laster ned demoen nå, og det går relativt treigt. Dvs. er fortsatt på 5% etter rundt ti minutters tid, så det å vente til de retter ut serien med rør litt er nok ingen uting. I mellomtiden har Eurogamer slengt opp en tekst om demoen dere kan kose dere med i mellomtiden.
 
#22
SITAT(Nicholas @ 08.08.07, 16.16) 76574
Revan: Hold kjeft.

Men ja, laster ned demoen nå, og det går relativt treigt. Dvs. er fortsatt på 5% etter rundt ti minutters tid, så det å vente til de retter ut serien med rør litt er nok ingen uting. I mellomtiden har Eurogamer slengt opp en tekst om demoen dere kan kose dere med i mellomtiden.
[/b]
Åja!! Glemte helt ut Stranglehold demoen i hele LIVE oppdaterings problemet jeg hadde.
Sweet, da ble det kos i kveld også :elsk:

-edit-

Har fått ned 88% til nå, kan ikke akkurat skryte av farten fra serveren. Men jeg er neppe alene om å laste ned demoen :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
#23
Ingen som har testet det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Jo, jeg har. Det er omtrent som Max Payne, bare med mer triks og stunts man kan dra mens man er i Bullet-Time (eller Tequila Time, da). Med andre ord er det veldig, veldig bra. Gleder meg til spillet kommer. :)
 
#25
SITAT(Novastrum @ 09.08.07, 09.40) 76648
Ingen som har testet det?
[/b]
Jo, jeg rundet demoen igår ca. 7-8 ganger :)

Demoen skuffet absolutt ikke. Masse replay value rett og slett.
Men de av dere som ikke har prøvd demoen, gjør dere selv en tjeneste og start på HARD så snart dere har rundet demoen en gang. Casual og Normal vanskelighetsgraden ble bare for enkelt.

Jeg gleder meg i kor med Yeti.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#26
SITAT(kilik @ 05.08.07, 14.13) 76236
Hm, jeg spår en flopp her, både salgsmessig og hos kritikerne.
[/b]
:v: Jeg spår det motsatte, for dette er enkel og tilgjengelig moro. Meget mange kule triks uten at det gjør kontrollen vanskelig, og variert måte å spille på, pen grafikk og rimelig levende cut-scenes. I det hele tatt en fin pakke. Tror nok jeg kjøper dette, ja. Nå gjenstår bare å finne ut hvilken av PS3 og 360-versjonene som ser best ut\oppfører seg best.

Edit: Jeje, da er det konfirmert at PS3-versjonen blir utsatt til ubestemt tid, så da går jeg for 360.
 
#27
blir spillet sonefritt?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
Hey, dette var jo gøy! Men blir mer og mer kritisk til å bruke masse spenn på spill (så hva gjør jeg her?). Tror kanskje jeg ubevisst går rundt og venter på den dagen spill plutselig går voldsomt ned i pris... :S
 
#29
Jeg personlig er spent på hvordan multiplayer blir. Det så noe halvmorro ut.
Lurer bare litt på hvordan Tequila time fungerer i praksis. Noe liknende F.E.A.R sitt opplegg mon tro ?
 
#30
Da har jeg rundet spillet for første gang.
Spillet igjennom på NORMAL. Var altfor lett, angrer på den. Så nå kjører jeg HARD.
Fett spill, masse destruksjon som minner pent om en voldsballett.
Grafikken var upåklagelig med så mye som skjer på en gang.
Spillet var altfor kort derimot. Og storyen var i B- film klassen.

Men bevares, jeg ble underholdt nok til å ville spille det flere ganger, bruke mer tid på å herpe omgivelsene rundt meg så mye som overhodet mulig :)

Har ikke brukt mye tid på online delen. Og kommer neppe til å gjøre det heller. Dødfødte greier. Bruker heller tiden på COD4 betaen ;)
 
#31
Høres veldig lovende ut. Gleder meg til det dumper i postakassa mi fra play-asia. ^_^
 
#32
Hatt den siden lanseringsdatoen. Eb Games feilprisa Collectors edition så jeg betalte 600 kr for den. Har ikke spilt det så utrolig mye i og med at xboxen min er herpa. Jeg digger spillet foreløpig.