Street fighter 4 - Arkad maskin!

#21
jag var inne litt mer på att de som veldigt gärna vill spela SFVI kunde börja en insamling privat. Och ikke ta fra RBNs kassa. Jeg hoppas kunna spara litt penger i alla fall. och eventuellt köpa en SFVI arkad. Hvis spelet blir så populärt och bra som jag hoppas så kommer jag själv i alla fall satsa på att bli riktigt bra på det. Känns lite meninglöst att träna stenhårt på third strike. Och nesten guilty gear också :p
Och en arkad maskin hade ju varit en grymm fördel. Tänk om vi kunde träna stenhårt ett gäng fra RBN å åka å kicka alla svenskar, hehe! XD
 

EagleJin

Bear Necessity
#22
Hugs: Det vi snakket om på RBN var noe som ble nevnt som et ønske på årsmøte, ikke en konkret plan. Du kan sove trygt for nå ;). Tema her er om RBN kan være tilholdssted for en eventuell arkademaskin, ikke om RBN skal kjøpe en med det første, noe som heller ikke er forslaget til Frezyman. Så om jeg var utydelig på RBN får jeg ta det på meg.

Bra dere kommer med innspill og tilbakemeldinger! Alle er frie til å starte nye tråder (så lenge det er innenfor RBNs interessefelt ^^), men om det gjør det lettere er det ingenting i veien for å opprette en forslags/tilbakemeldingstråd. Som jeg sa på RBN - Forslag mottas gjerne! Vi er ikke et enmannsforetak, vi er tross alt en forening som skal dekke mellom 20-40 deltakeres interesser innen fighting games.
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
De siste innleggene om pengebruk er flyttet til tilbakemeldinger og forslag-tråden.