Street Fighter 4 - feb 2009?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
Super Turbo som kom ut i 94 har enda ikke gått av moten, så det er ingenting i veien for at bra i 92 ikke kan bety bra i 09.

SF IV er selvsagt forhåndsbestilt. Bare elleve dager til europeisk utgivelse.
 
#23
Noen ting blir ikke kjipt bare fordi det er gammelt.

Om det var genuint bra DA er det fortsatt bra NÅ. Det gjelder Film,Musikk, spill og alt annet.
 
#24
Kan noen av dere være så snill og spille dette spillet hardcore? Vi trenger flere medlemmer på RBN
 
#25
Spillet er forhåndsbestillt såklart. Kameratene mine og jeg har planlagt stor street fighter helg. Det blir kos.
 
#26
Jeg har tenkt til å leke hardcore, men jeg har bare vært fan av sånne spill lenge. Ikke vært noen overseriøs spiller.

Hva er RBN egentlig, ett lokale der dere henger og har turneringer? hvor gamle er gjennomsnittet?
 
#27
HVA ER RBN?D;

Du poster i RBN seksjonen og du lurer på hva RBN er?

Men det er riktig det du sier, ett lokale der vi henger og har turneringer, vil si vi ligger på 20-25 års alderen. Sjekk ut resten av seksjonen så finner du nok info om lokale, tider, turneringer osv.


 
#28
Ja jeg formulerte spøresmålet litt dårlig.


Ja okey, jeg er jo i starten av tjueåra selv så det er jo passelig, er ikke umulig att jeg kommer en gang det er turnering eller noe nei. Så jeg kan ryke ut i første kamp og sippe litt fordi jeg blir så sinna når jeg taper.

Er RBN folka typen som studerer spilla og finner på taktikker for enhver situasjon osv? isåfall må jeg øve, og få meg en stikke. Selvom jeg har bestilt FightPad...de stikkene er deilige men faen så dyre.
 

EagleJin

Bear Necessity
#29
Meh, alle blir smågretne når de taper, men bryr seg pent lite etterpå. Det kalles innlevelse :D. Er da ikke no gøy uten litt følelser til spillene ^^.

De fleste av RBNs medlemmer liker å gå i dybden når det gjelder taktikker, situasjoner og combos. Turneringer blir holdt jevnlig, og så langt har det vært premier til sammenlagt-vinnere (sesonger på 6 turneringer pr spill o.l.).
 
#30
Høres kult ut det.

Har forøvrig spilt SFIV i en 3-4 timer i kveld, Om du har sett noen vids og syns det ser fett ut så er det fordi det er akkuratt det. Gameplaymessig føles det ut som og spille SF3 i min mening, noe med tempo og hvordan EXmovesa føles.
Systemet med att jo mer juling du får jo kjappere kan du dra en ultra er også kult, de er lette å dra og ser helt sinnsyke ut. Eneste greia er att jeg fortsatt venter på min CE og Fightpad så jeg spiller med standard X360 kontroller akkuratt nå...det er så kjipt og frustrerende att det går ikke ann.

Har ikke satt meg skikkelig inn i det enda, Men har dratt igjennom arcade noenganger og låst opp sakura, Skal spille litt mer før jeg tar nattan.

Det er passe ok animesekvenser i start og slutt på arcade mode, jeg vet ikke men det ser ut som korte snips fra den nye filmen som følger med CE av spillet. Meeen jeg er ikke sikker.

For de som ikke skal ha noen annen stikke enn vanlig pad så kan jeg si att de har koda kontrollen meget okey, slik att det faktisk går å dra moves nesten når du vil det. På HDR klarer jeg nesten aldri å dra Supere mot høyere om jeg bruker fittestikka til micrsoft. Mens i IV går dette ann helt greit. Men hendene dine begynner å blø etter en time med misbruk på faenskapet.

Eneste som har provosert meg noe særlig så langt er jævla Seth, faen til en Cheapo-matic forbanna char. Nå har ikke jeg lært meg Focus systemet osv enda, men hver eneste gang jeg har sistebattle med han på "normal" så er han griselett første runde og så klikker han helt spillvilt og teleporterer seg hvert 2sekund mens han drar shoryukens som har hundreånitti slag i seg om og om igjen, som gjør att jeg må sitte der å grinde til jeg får det til. hvilket jeg hater med slossespill. Schizo A.I som i alle andre slossespill med overpowra figurer.

Jeg har ikke verdens dypeste\tekniske SF forståelse, men om noen lurer på noe er det bare å spørre.
 
#31
Ikke veldig overraskende at en siste boss i SFIV (eller SF :p) er frustrerende.

Nå kommer snart alle oss og banker på døra di:p
 
#32
Har forhåndsbestilt denne sjølv, men klarer berre ikkje spele med den originale 360-kontrolleren. Har heilt sluttet å spele SSF2THD då MadCatz-pad'en min røk. Den hadde skikkelig bra D-pad som faktisk gjekk an å spele med!
 

epp

firm and correct
#34
Jeg har fått litt motstridende meldinger her... er det 20nde eller 27nde feb. spillet kommer?
 
#35
Hm. Skal være 20ende!

Jeg har bestilt fra amazon.co.uk og de holder jo EU release datoer. Det står "Ships 19thFeb" release date 20Th Feb.

I statene har det faktisk ikke noen releasedato lenger, Seth killian og capcom har sagt att når butikker får kan de selge. Men sånn er det sikkert ikke her bare fordi det skal være vanskelig.
 
#37
Haha, Om dere hadde bodd her og tatt med ett par gode sticks så kan jeg åpne døra mi:p
Her hørtes veldig langt unna lørenskog akkuratt nå :p
Jeg som akkuratt fikset den ene sticka mi og greier.... Hehe!

Hvordan føles "flyten" ut for deg da?
 
#38
Hehe.

Som sagt, jeg syns det føles litt som SF3. Det er virker egentlig ikke så raskt....men det er det..Om du skjønner?


Mye jobb og låse opp folk. Har bare gouken igjen, må lære meg ultra greiene til Akuma før jeg kan gjøre noe.
 
#39
Forstår du fighting game legend da? Til SFIV?

Akuma/Gouki er forsåvidt min utvalgte main i det spillet så kan endel lest allerede om han hehe!
 
#40
Ble nettop ferdig med å låse opp alle chars.

Det blir Akuma på meg tror jeg, får fin flyt på den gutten der.

Er rimelig lei nå, siden Seth klikker som faen noenganger så er det slit å dra seg igjennom gang på gang. For å få akuma må du ha låst opp alle untatt Gouken og seth. Spille igjennom uten og tape en gang og ha minst en perfekt runde. Så er det bare å banke Akuma(jeg gjorde det med ryu). Når det er gjort må du spille igjennom med akuma og ikke ta continue, ha minst en perfekt(dette funka ikke før jeg dro 3 perfekte her forresten) og ha minst to ultracombo finishes. Da får du endelig møte gouken og banken litt opp. Så har du han. SÅ er det bare og spille igjennom med Gouken, da har du tatt alle og du får Seth....så er det bare å spille igjennom med han om du lurer på hvordan hans ending er. Noe jeg gjorde. Mye jobb, men nå har jeg fått inn systemet litt værtfall. Gleder meg til det kommer ut så jeg kan få kjørt litt live med en skikkelig pad.


Fighting Game legend? nei du det veit jeg ikke hva er... som sagt... har spilt mye SF og annet og elsker det. Men aldri seriøst.



Edit:

Gouken er helt rå og spille med, men tar litt tilvenning. Om du drar en vanlig hadouken går den oppover, om du drar EX hadouken og lader opp kan du velge retning(sikkert mer og jeg har bare testet). Ellers så er whirlwind kicket hans rett opp isteden for fremover og ultracomboen er helt lik ryu sin shin shoryuken eller hva den heter i SF3. veldig pent.