Street Fighter 4 - feb 2009?

#41
Åssen får man Gouken? Jeg har runda det med alle. Utenom Seth som jeg heller ikke har fått ennå. For å få gouken spilte jeg en arkade med akuma, der jeg hadde tre kamper som var perfect og tre kamper som hadde ultra finish. Jeg får han likevel ikke. Hva gjør jeg feil?

Edit: Jeg har nå spilt flere ganger etter hverande med akuma. Jeg har flere perfect og ultra finisher og selvfølgelig ingen continues. Sykt drit det her var.

Edit 2: Endelig. Jeg kjørte igjennom med akuma, så med Ryu. Med Ryu hadde jeg tre av hver igjen. Fikk Gouken til slutt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#44
360. Det er rett og slett en litt triveligere plass å være. (har ikke fått tak i spillet mitt enda, men det er en liten detalj)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
360, såklart. Best grafikk, best online-støtte og du får kjøpt MadCatz-stikker og pads til den også så den råtne D-pad-en er ikke noe stort problem. ^^
 
#46
360. Det er rett og slett en litt triveligere plass å være. (har ikke fått tak i spillet mitt enda, men det er en liten detalj)
Kan jeg tro på. Møtt på utallige idioter fra Fifa online delen, om en brøkdel av de går videre til å spille SF4 blir ignore lista mi lang.

Foreløpig har jeg ikke hatt tid til å spille så alt for mye, unlocka en 3-4 characters og spilt litt online. Møtte en kar som spilte Akuma istad, vet nesten ikke om jeg har lyst til å spille han selv når jeg får han. Akuma åpner for en så sykt lame spillestil.
 
#47
360, såklart. Best grafikk, best online-støtte og du får kjøpt MadCatz-stikker og pads til den også så den råtne D-pad-en er ikke noe stort problem. ^^
Er ikke bedre grafikk, tror de er rimelig identiske.

Valgte PS3 versjonen selv om jeg har 360 også, slipper RRoD og kjøpe ny kontroll/stikke.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#49
Jeg ser jo hva EG skriver, men jeg klarte ikke å se noe forskjell på videoene annet enn at 360-versjonen kanskje hadde blassere farger.

Krever kanskje at man laster ned en fullscreen 720p-videosammenligning, men også der var det vel heller ingen forskjell annet enn enkelte bakgrunnsdetajler på enkelte brett. Men men.
 
#50
HAr spilt både PS3 versjonen og 360 versjonen i dag og merket null komma nix forskjell. Valgte seff PS3 versjonen da jeg ikke gidder å kjøpe meg en xbox 360 for å spille street fighter.
 

epp

firm and correct
#51
Jeg kjøpte meg xbox 360 versjonen da jeg ikke gidder å kjøpe meg en ps3 for å spille street fighter.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#52
Ifølge eurogamer har 360'en marginalt bedre grafikk (360 har bl.a AA som PS3 ikke har) og lavere lastetider, men det er så lite å si på at du må se dem ved siden av hverandre før du merker forskjell.
Edit: Jeg burde starte å lese tråder før jeg svarer. Menmen.

Selv venter jeg på peseversjonen. Underholder meg selv med litt alpha 3 og 3rd strike imens.
Siden 360 or ps3-versjonene er en port av arkade-versjonen - som er stort sett en pc - så har jeg tro på at det blir en grei port. Blir spennende å se hva slags spillerbase det blir siden vi ikke har hatt en fighter siden rise of the robots ellerno.
 
#53
D

Deleted member 91

Gjest
#54
The overall lack of anti-aliasing in the PS3 game is hardly a big deal, as there are few 'jaggies' to be overly concerned about. Only on the bright, open stages such as the Airfield do you ever really become aware of it.
Ingen AA i det hele tatt? O_O Urk i hælvete. Jaja, PS3-eiere har jo klart å lure seg selv til å tro at maskinen deres er verdt å eie så de klarer sikkert å lure seg selv til å tro dette er akseptabelt også.

Edit: Ser det allerede har skjedd, ja.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#56
Videoer er jo komprimert. Du ser det mer tydelig på de losslesse skjermbildene til eurogamer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Næh, PC-skjermen min er bedriten så jeg hadde sikkert ikke sett forskjell uansett. Stoler uansett på gutta som veit hva de driver med (dvs Richard Leadbetter som skrev artikkelen og satt og kjørte nøyaktig sammenligning), så det er ikke noe poeng for meg å sitte og synse over en komprimert video og late som jeg ikke ser store kvalitetsforskjeller som en og annen PS3-fanboi.

Edit: Var det jeg tenkte, ja (til Tomas).
 
#58
Jeg beklager. Jeg har store problemer med å velge hvem som er best. Å jeg har superskjerm. Om jeg hadde hatt både PS3 og 360 hadde helt klart ikke denne minimale forskjellen på grafikk vært avgjørende for hvilken versjon jeg ville kjøpt.

Edit: Jeg regner med at den fanboy greia ikke var ment til meg.;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#59
Xbox Live eier fortsatt dritten ut av PS3 patetiske onlinestøtte, så selv om jeg var skikkelig kåt på underlegen grafikk tror jeg fortsatt jeg hadde gått for 360, gitt. Men det er godt å ha valget.
 
#60
Sant at Xbox live er milevis forran PSN, men onlinefunksjonene på Street fighter fungerer så godt at det ikke er noe stress i det heletatt.