Street Fighter

#21
Har snk vs capcom og det er nok rett det du har hørt, spillet er ikke like bra som capcom vs snk 2. Gameplayet er vel hovedgrunnen, kun 1 'super bar' og vanlig 1on1. Men hvis man er tilhenger av king of fighters vil det nok falle i smak, siden den har så og si samme feeling som kof serien.

Spillet er på ingen måte dårlig, men det bringer litt for lite nytt til at dette skårer høyere enn allerede eksiterende capcom titler.
Nå skal det sies at motoren er jo over 10-12 år gammel, så det er imponerende hva de har fått til. Og alle figurene er hånd tegnet :tommelopp: Sprites derimot er som før.

Er ikke så fan av ex serien, men så har jeg ikke spillet så utrolig mye heller. Kan ikke koste så mye disse dager, kanskje jeg burde skaffe det :confused:
 
#23
Skal begynne å game Third Strike nå, og må si at det er det kuleste Street Fighter spillet jeg har spilt på år og dager! Genial graffik og fete moves.

Har planer om å satse på spillet og ypper meg stadig på Gutti, dessverre med alltid samme resultat: slakt. Hva kan en forvente seg av en dude som eier arcade versjonen av spillet.

Marvel VS Capcom går litt vel for fort, gale gale amerikanere som klarer å se hva som skjer; I et hav av lys.

Når det gjelder den fila, Daigo er en syk syk fyr. Å klare å spessial blocke Chun Li må være være det sykeste jeg har sett innom fighting skills, kanskje til og med det sykeste innom gaming skils, noensine!

Hvor mange frames har man mellom hver gang? 2-3? Jeg fatter ikke åssen han har klart å øvd det inn. Lurer på om det var nødvendig for å hoppe på slutten for å få en garantert combo + supern, tror også han kunne steppe på siste, men da hadde det i tilfelle blitt nøytralt.

Er enda n00b i Third Strike, men Gutti har lært meg noe shit, så jeg starter derfra og ser hvor jeg ender opp.
 
#24
Tror ikke det er nødvendig med hopp der for å få garantert combo, men det blir jo fler hits, og skader litt mer. Men så er det jo enda kulere å se på også når han hopper i tillegg.

Regner med å satse en del på Third Strike, men tviler på at det blir noen av de nye folka som kommer blant mine topp-characters.

Bare gi meg en sjanse til å denge Gutti, så er han ferdig... :)P)
 
#25
Om ikke 3rd Strike blir tilgjengelig her i Europa, skal jeg få chippet maskinen, og enten kjøpt den japanske versjonen, eller få den kopiert på en eller annen måte. En ting er hvertfall sikkert - Jeg skal satse stort på dette spillet, uansett.

Hawk/Hyulvinji: Vi må absolutt ta en dag der vi kun spiller 3rd Strike. Mektig genialt spill. :)
 
#26
Er heftig med på den. Det knuste jo enda mer enn de andre SF spillene gjorde. Den dagen må komme snart.. :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#27
Duke: Third Strike har jo til og med en egen block training der du kan trene på akkurat det Daigo gjorde, noe jeg har planer om å gjøre resten av dagen.. :D
 
#28
jeg ha akuratt "bestilt" Street Fighter Third Strik å glede meg til spille det
Har leste en del om spillen å skal spille med Q eller Oro dem ser brae ut

Noen tips til disse?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#29
Wow... Jeg tok meg endelig tid til å laste ned Daigo-klippet.(56k) Det er litt vemodig å tenke på at jeg - som i går hadde vondt i venstre overarm etter flere timer Third Strike - ikke er i nærheten av nivået. Ja ja, øving gjør mester.
 
#30
Har leste en del om spillen å skal spille med Q eller Oro dem ser brae ut
Jeg synes de er blandt de dårligste i sf3, hvertfall Q.
Men kanskje jeg skal prøve å spille mer med dem, kan jo hende de duger til noe :p

Heh, klarer halveis å parere chun-li sin super, men det er utrolig vannskelig.
 
#31
Street fighter er en av to slossespill-serier jeg respekterer og spiller. SF2 var nok det spillet som inspirerte til alle de seriene vi har i dag.
Personlig har jeg et godt forhold til SF2 siden det var det aller første slossespillet jeg spillte :tommelopp: