Dette er spillet som skulle være Microsoft X-Box`s første skikkelige RPG. d super grafikk, story etc. skulle dette spillet bli midt i blinken for RPG fans ... men sånn ble det dessverre ikke. Jeg er nå gode 3 timer ut i spillet, og har gitt fullstendig opp. Klarer bare ikke tvinge meg gjennom mer.
Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne, men det er bare ingenting som stemmer. Grafikken, som skulle bli så super bra, er rett og slett middelmådig. Masse fine farger ogcharacterne er godt detaljert, but that`s it. Musikken er grusom, noe av det dårligste å finne i noen rollespill, og story`n er ikke ikke bedre den heller.
Videre er det kampsystemet som Larsen snakket så varmt om. Det er seriøst det dårligste jeg har vært borte. Greit nok når du styrer Irvine og Buki, men med de to andre er det jo håpløst. Dessuten er det lett å forvirret under kampene. De andre charactene klarer jo ingenting selv. Hmmmm ....
Det er sikkert dem som syntes dette spillet er knall, men jeg må si meg helt ening kritikken Sudeki har fått. Gamespott traff midt i blinken med 6,5. Spillet er rett og slett dårlig gjennomført, og man merker at de hittils ukjente folka bak spillet, ikke er spesielt erfarne.