Super Hexagon på ipøn ipæd og snart pese. etterhvert ændråid åsså

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#21
Blasta nettopp 53 sekunder på første- og 30 sekunder på andre vanskelighetsgrad, føltes godt!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#26
Heh, burde kjøpt en iPad kun for dette, den halvtimen med Lodin sin i helgen og det jeg spilte på Agra sin ga enorm mersmak. Det eneste som er dumt er at jeg da kommer til å eie alle rekordene så blir dere lei dere :(

Edit: Lodin (aka min) sin higscore er 53 sek på Hexagon og 30 sek på Hexagoner (har jeg notert).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#27
Langt unna de beste her, men å få denna scoren etter å ikke ha rørt det på ca to uker er noe jeg personlig er fornøyd med, især da forrige var på ca 28sek
ImageUploadedByTapatalk1349259358.606425.jpg
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Lodin: Gidder du å screenshotte fra spillet ditt om du ikke har slått rekordene mine? :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Sikkert bare jeg som fortsatt spiller dette men en liten update nå som jeg har fått egen dings å spille på. Ellers er jeg på gamecenter: FilipmedF





 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Så, Super Hexagon er ennå ikke ute på den objektivt beste spillplattformen, men nå kan du spille noe som ligner om ikke annet. OpenHexagon er en gratis klone av Super Hexagon (skuffende at han ikke kalte det Duper Hexagon), og det er helt streit liksom. Funker uansett om du bruker ordentlig PC, palestinaskjerf-PC eller jomfru-PC.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Jeg har ikke spilt Super Hexagon i seks timer ennå, men jeg har fortsatt høyere haiskår enn den normale geeken. Dagens lille seier der altså.

Edit: Men ja, PC-versjonen var jammen saker. Mye mer ålreit å spille på stor skjerm enn den vesle iPod-en min, og med skikkelig lyd og greier. Og ordentlige knapper (Xbox 360-kontroller funker automatisk). Havna på tre sekunder etter geeken på første forsøk, kommer sterkere tilbake seinere i helga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Så lang tid tok det før rekorden min ble høyere enn den jeg har på iPod. Med bare ett sekund, cirka, men likevel.