Checkpointet var litt frustrerende, for jeg følte meg måtte ha hammerdrakt for å greie å komme meg videre, men hammeren er helt i starten av brettet... Er det noe jeg overså?
Rett over checkpointet er det en pil oppover, ved siden av en powerup, meningen var å guide de som ennå ikke hadde drakten oppover til drakten, hvis du går øverst på brettet fra checkpointen så skal du finne en powerup.
Endelig er jeg hjemme fra ferie! Spillt en del i dag, og dere lager jo bare vanskelige baner jo! Foreløpig favoritt er Morbo sin. Ikke laget noe selv enda, men det kommer.
Ellers, er online helt krise hos dere også? Er så mye lag at det i praksis er uspillbart
Endelig er jeg hjemme fra ferie! Spillt en del i dag, og dere lager jo bare vanskelige baner jo! Foreløpig favoritt er Morbo sin. Ikke laget noe selv enda, men det kommer.
Ellers, er online helt krise hos dere også? Er så mye lag at det i praksis er uspillbart
Jeg prøver å komme på en gang Nintendo lagde en bra onlineløsning. Splatoon flyter bra, men that's it. Heldigvis er Nintendogameplay nesten alltid top tier.
Og, i Mario Maker 1 kunne man ikke bare laste ned baner men se på dem i editor og øve vanskelige seksjoner. Hvorfor i satan er det borte?
Satt meg fast i undergrunnen, med alle de thompene. Var ikke smart nok etter jeg kom meg over på høyresida. Kul ide, da. Men under 4% clear rate er fortsatt en vanskelig bane!