Super Mario Maker 2 - hot garbage detected

#21
Checkpointet var litt frustrerende, for jeg følte meg måtte ha hammerdrakt for å greie å komme meg videre, men hammeren er helt i starten av brettet... Er det noe jeg overså?
Rett over checkpointet er det en pil oppover, ved siden av en powerup, meningen var å guide de som ennå ikke hadde drakten oppover til drakten, hvis du går øverst på brettet fra checkpointen så skal du finne en powerup.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Jeg så den, men fant bare... åh, man kan stå oppå thwomps i 3d world hva?
 
#23
Kjente jeg var lei av vanskelighetsgraden til demake, så lagde en råtass sjæl. Prøv å slå clear-check time a!

HS5-MT2-PRG - Slippery slopes
 

demake

Seksuelt godteri
#24
«Marsha threw the first shell!»
DGH-4GN-9KF
 
#25
«Marsha threw the first shell!»
DGH-4GN-9KF
Prøvde den, etter noen forsøk så ble jeg frustrert og gav opp, men kommer nok til å prøve igjen.

Har laget en ny bane som er et middels vanskelig pil-bonanza satt i 3D-world castle-theme.
The last Arrow
61N-FXM-JFF
 

demake

Seksuelt godteri
#26
Prøvde den, etter noen forsøk så ble jeg frustrert og gav opp, men kommer nok til å prøve igjen.

Har laget en ny bane som er et middels vanskelig pil-bonanza satt i 3D-world castle-theme.
The last Arrow
61N-FXM-JFF
Hvor gav du opp?
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Gode Gud...
 

demake

Seksuelt godteri
#30
Anyway. Ny bane. Gikk for ~ambiance~ i stedet for challenge.

Pyrawigs by Vanity
Q16-4NG-CXG
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Er på ferie med tre små barnhar ekstremt lite tid til å teste banene deres :(
 

demake

Seksuelt godteri
#32
Jeg bare legger denne her jeg så dere kan se mine mad skillz.


(Daua er par hundre ganger though. Man har kun 30 sekunder til rådighet, og det er ikke tid til fuckups.)

Koden er 8XH-253-SYF hvis det er noen andre her som vil stange hodet i veggen.
 
#33
Endelig er jeg hjemme fra ferie! Spillt en del i dag, og dere lager jo bare vanskelige baner jo! Foreløpig favoritt er Morbo sin. Ikke laget noe selv enda, men det kommer.

Ellers, er online helt krise hos dere også? Er så mye lag at det i praksis er uspillbart
 

demake

Seksuelt godteri
#35
Endelig er jeg hjemme fra ferie! Spillt en del i dag, og dere lager jo bare vanskelige baner jo! Foreløpig favoritt er Morbo sin. Ikke laget noe selv enda, men det kommer.

Ellers, er online helt krise hos dere også? Er så mye lag at det i praksis er uspillbart
Prøv min siste bane da!
 

demake

Seksuelt godteri
#36

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Jeg prøver å komme på en gang Nintendo lagde en bra onlineløsning. Splatoon flyter bra, men that's it. Heldigvis er Nintendogameplay nesten alltid top tier.

Og, i Mario Maker 1 kunne man ikke bare laste ned baner men se på dem i editor og øve vanskelige seksjoner. Hvorfor i satan er det borte?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
Noen er nødt til å skaffe meg Switch og SMM2 så jeg kan klage på alle levla