Super Mario Maker 2 - hot garbage detected

#1
Nå som SMM2 har kommet ut håper jeg dere vil dele noen av deres baner her. Kan prøve å holde tråden oppdatert slik at banene som postes kommer i førstepost.


demake
FTV-3QS-71H - She done already had herses!
3QP-J6K-1LG - Cave of Kween Dragula
DGH-4GN-9KF - Marsha threw the first shell!
Q16-4NG-CXG - Pyrawigs by Vanity


Eifel1
DTG-P0H-YQG - Goomba's pyramid
B0L-7PV-FYF - Mole Heist
V6F-CG3-CTG - Haunted madness
HQ6-09P-HQF - Dry bones desert
CLT-84R-1VF - Super Hammer Bros.
HS5-MT2-PRG - Slippery slopes
61N-FXM-JFF - The last Arrow
7FQ-WSM-9PG - Bowser junior's digging site
B4T-MDK-X1G - Bee your very best
BQ4-B71-KWF - To bee or not to bee


Klaymen
FSG-YXB-K8G - Sunken Surprize
W05-8VT-05G - SMB3DWorld 1-1: Super Bell Hill


Morbo
THN-V54-PQF - Mole Hunter


På listene nedenfor legger jeg foreløpig kun til baner som har blitt spilt 100+ ganger. Dette er for å sikre at Clear Rate ikke må oppdateres så ofte.
(listene er oppdatert 17. juli)

5 vanskeligste baner (25% - 0%)
Super Hammer Bros. - 21.67% (-0.44%)
Mole Heist - 24.53% (-0.10%)

5 letteste baner (26% - 100%)
Dry bones desert - 45.25% (-0.16%)
Goomba's pyramid - 51.38% (-0.61%)
Mole Hunter - 57.68% (+0.50%)
 
Sist redigert:
#4
Prøv gjerne "Dry bones desert" som er min nyeste kreasjon. Den er en videreutvikling av min første bane "Goomba's pyramid". Satt på multiplayer versus fordi jeg tror den ville passet til den modusen, kanskje er den litt for lett. Liker å lage relativt lette brett med et gjennomgående tema og med bare 2-3 forskjellige fiender. Sammen med "Mole heist" er det denne jeg er mest fornøyd med så langt.
 

demake

Seksuelt godteri
#6
Har enda ikke laga noe jeg stolt av å laste opp
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Jeg har laget et en skjerm stort rom som jeg hadde tenkt å fylle med 50-coins. Det viser seg at hard limit på de myntene er fem stykk, så der havarerte drømmen ganske fort. Ellers har jeg bare spilt Story Mode, og prøvd coop-making med eldstemann. Dere skal få koze dere med banen vår når den er klar.
 
#9
THN-V54-PQF

Veldig basic sånn til å begynne med. Hadde langt større ambisjoner, men får decision paralysis av alle de nye mulighetene så etter x antall sletta rom bestemte jeg meg for å bare laste opp. Synes alle dere andre skal laste opp no kort og enkelt nå til å begynne med også så jeg har en enkel måte å følge dere på :)

Det er forresten teorier på nettet om at baner ikke blir eksponert til randoms om den ikke har minst én Like, så skal prioritere brett som ikke er testa før!

Passet bra med sommerferie nå, merker jeg :D
 
#10
Likte banen veldig godt, også fikk jeg æren av å være den første til å fullføre den også :)


Tror også at det hjelper veldig om noen spiller igjennom banen en gang, i hvert fall slik jeg fikk ballen til å rulle fort selv. Ingen spilte mine baner de første 12 timene før jeg la ut koden på nettet.
 

demake

Seksuelt godteri
#11
FTV-3QS-71H

Don’t @ me
 

demake

Seksuelt godteri
#12
Banen min heter «She done already had herses» for øvrig
 
#13
FTV-3QS-71H

Don’t @ me
Sleit veldig med å time skall-hoppet, liker bare ikke relativt lette og (lange) sekvenser før et presisjonshopp, så det er foreviget i kommentaren. Er det meningen at man skal respawne P-blokka? Fant ingen annen mulighet. Ellers bra bane! (pluss med checkpoint) :yoshi:
 

demake

Seksuelt godteri
#14
Jeg hadde lyst på et sjekkpunkt til, men jeg fikk bare lov å ha ett :/

Nei, den p-blokka i starten respawner ikke av seg selv. Hvis det var den du tenkte på. Den kommer tilbake om man går gjennom røret eller døra...trur jeg.

Jeg trur jeg skal lage noe enklere neste gang.
 

demake

Seksuelt godteri
#15
Mer da! Cave of Kween Dragula!
3QP-J6K-1LG
 
#16
Brukt en del tid på min nye bane Super Hammer Bros. Den er i 3D world og du trenger den nye powerup-en for å fullføre. Det går an å velge flere forskjellige veier, tror jeg valgte den raskeste veien ved opplastingen, men det gjenstår å se. Skal være relativt lett, er litt mer puzzle-aktig enn mine andre baner, selv om den ikke er tagget under det. Har også tatt hensyn til de som spiller multiplayer versus selv om den er primært laget for singelplayer.

ID: CLT-84R-1VF

Kom gjerne med konstruktiv kritikk :eng:
 

demake

Seksuelt godteri
#18

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Kaizo-blocks er morsomme. Men du er fortsatt en pikk når du bruker de. Men de eier.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Kom gjerne med konstruktiv kritikk :eng:

Checkpointet var litt frustrerende, for jeg følte meg måtte ha hammerdrakt for å greie å komme meg videre, men hammeren er helt i starten av brettet... Er det noe jeg overså?