Super Mario Maker 2 - hot garbage detected

#42
Dette spillet treffer meg veldig mye mer enn eneren gjorde. Der ble jeg lei rimelig kjapt, og følte folk stort sett lasta opp auto-levler eller veldig kjipe, enkle greier. Men nå, når jeg spiller på endless mode i normal, finner jeg veldig mye kule, oppfinnsomme, morsomme baner.

Selv har jeg ikke noe av denne oppfinnsomheten, så jeg lagde heller min beste bane fra Mario Maker 1 på nytt. Den har sikkert en del av dere spillt fra før, vannbane full av hemmeligheter:

FSG-YXB-K8G
 
#43
Da mine vanskeligere baner (spesielt The last Arrow og til dels Slippery slopes) ikke får så mange gjennomspillinger som jeg hadde håpet så har jeg denne gangen prøvd å lage en lettere bane med litt mer fokus på utforsking enn vanskelig plattforming (og unødvendige dødsfeller). Litt fordi jeg liker å lage slike baner bedre og fordi det er artigere å analysere sine egne brett etter at de har blitt prøvd en del ganger (døds-merkene til folk hjelper en del her).
Liker Super Mario Bros. stilen, litt fordi det etter min mening er lettere å tilfredsstille min estetiske sans her og fordi det er artig å designe baner rundt begrensningene denne stilen har.

Bowser junior's digging site
7FQ-WSM-9PG
 
#44
Bee your very best er en bane hvor jeg tar en av ideene fra The last Arrow (som egentlig var mitt utgangspunkt der, men ikke brukte det så mye som jeg hadde tenkt), nemlig å bruke biene i 3D-world til å hoppe lengre og høyere. Dette er temaet i banen, krydret med litt goombas og spikes. Lagde den med nevøen på 8 i tankene, og han klarte den kun etter litt hjelp fra min side, så jeg må fortsatt lære meg at banene alltid er vanskeligere enn man tror når man lager dem.

ID: B4T-MDK-X1G
 
#45
Har laget en enda enklere bane stappet med bier. Denne gangen er goombas utelatt og banen er mer fokusert på platforming ved å hoppe på biene. Forhåpentligvis er denne banen mye enklere og designet bedre rundt gimmicken. Tittelen er fremdeles grusom dog.

To bee or not to bee
BQ4-B71-KWF
 
#46
Konge at du fortsatt mekker, @Eifel1! Ser ut som de fleste andre datt av ganske fort. Har fortsatt ingen oppfinnsomhet, så gjorde mitt beste for å lage en 2D-versjon av første bane i Super Mario 3D World:

W05-8VT-05G
 
#47
Skal spille når jeg kommer hjem fra ferien. Lett å falle litt av etter starten av spillet, men hjelper alltids når flere bidrar. Får se om jeg får noen nye ideer til å lage en ny bane snart.
 
#49
Forøvrig er det en pro-move å lage 3D-world banene dine i ground theme og hellere konvertere dem til andre temaer når du er ferdig. Hvorfor? Derfor:

 

Lodin

Der Waaaah
#50
Du å du, Nintendo har patcha spillen så nå kan man faktisk matchmake med folk fra vennelista si. Er det noe for oss?
 
#52
sukk dette spillet er eneste grunnen til at jeg vil ha switch.. men når jeg såg på en på elkjøp føltes den simpel billig og klompete -.-