Super Paper Mario [Wii]

#1
Jeg starter med en hyperlenke og en link til en film

Så, er det noen som digger det dem ser? Jeg veit ihvertfall at dette er et Super Mario-spill som kommer til å eie langt inn i dypeste mørkeland...

Veit også at jeg kommer til å eie et stk. eksemplar når det kommer ut...

Ser det ikke elskelig ut? Jeg liker platformvariantene av Mario best av alle...
 
#2
Ser faktisk nok så artig ut, plukker nok opp en amerikansk versjon om den kommer lenge før den europeiske.
 

Kilik

Lokal moderator
#3
Det ser sånn ut. Ute i USA i oktober, mens den ikke er med på Nintendo Europes line-up for 2. halvår.

Dette blir nok det eneste spillet jeg plukker opp til GC i år, og trolig også det siste for hele konsollen som for min del har vært i koma siden Resident Evil 4 for halvannet år siden. Morsomt at vi får hele to 2D-Mario-spill i år med tanke på at det er 14 år siden forrige spill. Dette blir forøvrig det første til hjemmekonsoll (med Mario i hovedrollen) siden Super Mario World (SNES, 1990).
 
#4
Utrolig artig at det kommer ett siste killer-spill til GC, Paper Mario spillene er på høyde med platformspilla, så dette blir ett must. Og jeg kommer nok til å kjøpe Amerikansk, når den versjonen selvfølgelig kommer tidligere.
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Endelig noe nyheter rundt dette. Lanseres i april i USA og kontrolleres ved å holde Wiimoten sideveis.

SITAT
A button allows you to switch from 2D to 3D and later in the game you’ll encounter creatures called Pixls that will give Mario new abilities that make an interesting use of the Wiimote. Tippy (a butterfly) allows you to search areas for secrets, you can point the Wiimote at the screen to spotlight hidden doors or learn info about the enemy. When you jump on an enemy, if you shake the Wiimote you can gain extra points.[/b]
Link

 

Kilik

Lokal moderator
#8
Jeg håper bare at de Wiimote-spesifikke delene faktisk fungerer bra og ikke er tacked-on gimmicks kun for å utnytte kontrollen.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Gleder meg til dette her. Har ikke spilt så mye Paper Mario før, men nå som de har fjerna den turbaserte RPGinga så sikles det. :sikle:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Jeg skulle gjerne ha sett større screenshots også, for å kunne bekrefte at jeg skimter hint av pene linjer og teksturer i 480p..
 
#12
SITAT(Buggz @ 24.01.07, 00.21) 48757
Jeg skulle gjerne ha sett større screenshots også, for å kunne bekrefte at jeg skimter hint av pene linjer og teksturer i 480p..
[/b]
Jeg håper da for all del at det har Widescreen og 480p. Det burde være standard på alle Wii-spill, i hvert fall de fra Nintendo (er visst dessverre noen spill som ikke har dette :grine: ).

Spillet ser forøvrig veldig interessant ut, og er egentlig et spill jeg har sett frem til siden det ble annonsert for GameCube (for deretter å bli kansellert, og flyttet over på Wii?).
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#13
Hmm.

Dette blir nok veldig bra, det er jo tross alt Paper Mario, en av mine absolutte yndlingsspill. Likevel er det litt spennende nå som de viker fra formelen. Tviler på at det kan bli like bra som PM til N64, men jeg kommer garantert til å kjøpe det. Paper Mario har en sånn utrolig stemmning som alltid bergtar meg, bare den er i behold så er jeg fornøyd :)
Enig i at Wiimoten bør være mer enn en gimmick.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#14
Sorry for dobbelpost, men har noen sett denne videoen? Det er fra en boss i spillet, og jeg må si det ser veldig artig ut. Virker som om de har klart å beholde en del RPG elementer som snakking heldigvis. Nå gleder jeg meg :)


 

Lodin

Der Waaaah
#15
Husker den bossen ble vist fram på E3 så helt nytt er det ikke. Uansett har du rett i at de har beholdt litt av RPGbiten siden man enda tilsynelatende har inventory.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Nintendo har sendt ut kort til diverse spillmedia hvor det bekreftes at datoen for Statene er niende april. Betyr vel at vi får det til høsten eller vinteren en gang. :rulleøyne: SITAT
Nintendo of America Requests the Pleasure of Your Company at the Marriage of

Peach
to
Bowser

on the 9th Day of April 2007

The nuptials will take place at the beginning of Super Paper Mario™, which will be available for Nintendo’s hot new Wii™ home video game system. Those who wish to attend — or thwart — the ceremony will need to switch between 2-D and 3-D.[/b]
Skal se om jeg finner en scanna utgave av det et eller annet sted.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#18
Vel, vi har ihvertfall endelig funnet ut hvorfor Bowser kidnapper kjerringa hele tiden.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#20
Nei, spesielt ikke dersom du har lest Bowser's dagbok i Paper Mario ^_^ Men til høsten? Det var litt ... lenge :emo: Men da får jeg i det minste tid til å finne alle hemmelighetene i Super Mario World...