Super Smash Bros: Melee

Scary Paladin

Ukjent herremann
Du bob elskling hva heter sangen ? Har lyst på.....
[/b]
Den heter Ayumi Hamasaki - Evolution


Bare for å pirke litt mer så er en oppladet B, bare B og opp + B også forskjellige teknikker.

Ta Samus
opp + B = spinnangrep
B = liten kule
oppladet B = stor kule

Og siden Bob bruker falco og trykket ned + B som er reflektoren, så har han enten reflektert samus eller mewtwo sin kraftige B.
 
<div class='quotemain'>
Du bob elskling hva heter sangen ? Har lyst på.....
[/b]
Den heter Ayumi Hamasaki - Evolution


Bare for å pirke litt mer så er en oppladet B, bare B og opp + B også forskjellige teknikker.

Ta Samus
opp + B = spinnangrep
B = liten kule
oppladet B = stor kule

Og siden Bob bruker falco og trykket ned + B som er reflektoren, så har han enten reflektert samus eller mewtwo sin kraftige B.
[/b][/quote]
Det han gjordet var å treffe på en jævla F-smash.
 
nei?

fult ladet B, som du avfyrte mot meg.
jeg brukte ned+B , reflectet den tilbake.
get your facts right.
og stikk av, tilbake til nf.
ingen liker deg her =\
 
Du er så jævla newb i huet stillebob. Hva så om ingen liker meg her? Do you realy think that i care? Jeg driter i hva folk synes om meg.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Såh, åssen blir man pro i Smash da? Spilt det en del med venner og har jo fått litt skills vil jeg tro. Fikk i alle fall grusomt bank av Eivind (den jævelen!!1) på sist SG treff. Vurderer å dukke opp på neste treff også hvis det lukter smash!

En av dere kan jo lage en teit liste over "special" moves, for oss/meg som ikke vet hvordan man misbruker glitches...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ikke vær så kjip på varene a bobbis! Jeg vil høste din svette! Hva er et smashboard? :D

Sånn kombinasjonsangrep? kombo lxm?

Jeg spiller med Samus btw, min venn som jeg kanskje kan få tvunget med spiller Marth og min TREDJE venn spiller feitogstyggnesemonstermongoganon... Beklager rotet men jeg har trippa på heroin! TRIPPA!