Super Smash Bros: Melee

Jeg har alltid bare spilt for moro og ikke satt meg så mye inn i smash som å se filmer og lese på gameFAQS (imotsetning til ca. alle jeg spiller mot) , har bare tatt imot tips fra folk jeg har spilt mot og slikt, og det har jeg tenkt til å fortsette med så jeg står fint over de filmene, takk.

Selvlært er vellært.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
O RLY?

Da må jeg bare vite hva som er forskjellen på å ta imot tips fra en venn og å ta imot tips fra en annen i form av en video eller noe annet? Et tips er fortsatt et tips uansett hvem det kommer fra og når du sier at nesten alle du spiller mot er faq lærte (eller noe sånt) og du likevel tar imot tips fra dem, så forsvinner logikken litt. Du velger jo selv hva du vil, men å lære fra en video, faq, tips fra gode folk du spiller mot er ganske likt. <_<

Cookie til den som kan svare så alt blir logisk. :)
 
<div class='quotemain'>
Bob, du må spille mer, bestemorra mi hadde tatt dere begge med et liv.
Men du var bedre mot slutten.
Alt i alt kos, du må også legge ut sangen, fordi den var :kos:
[/b]
slutt nå å lek deilig, du mekker ikke engang short jump eller utnytter shinen til fox i det heletatt :rulleøyne:
Jeg tar deg, any time.
[/b][/quote]

Ja, vi så jo det på spilltreffet.

2 . 0 står det fortsatt


Short jump er enkelt, jeg missbruker det bare ikke.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Bob, du må spille mer, bestemorra mi hadde tatt dere begge med et liv.
Men du var bedre mot slutten.
Alt i alt kos, du må også legge ut sangen, fordi den var :kos:
[/b]
slutt nå å lek deilig, du mekker ikke engang short jump eller utnytter shinen til fox i det heletatt :rulleøyne:
Jeg tar deg, any time.
[/b][/quote]

Ja, vi så jo det på spilltreffet.

2 . 0 står det fortsatt


Short jump er enkelt, jeg missbruker det bare ikke.
[/b][/quote]Prøv heller å spill mot meg da :p Jei ær en noob som ikke vet hva WD, L-cansling, Die og slike ting er *Host*Ironi*Host* Foresten. Hva er low jump?

Vis du ikke bruker low jump effektivt er du ikke noe god. Jeg MM deg anytime. VEdder på at Linken min eier deg.
 
Scary paladin: å sitte hjemme og se på smash bros-filmer er noe jeg finner utrolig kjedelig.
Men å få tips fra folk jeg spiller med/mot er bare koz. Jeg spiller for moro.

Eivind: Som jeg har sagt var jeg ute av trening. La meg varme opp litt først, så skal du nå få se. Tror kanskje jeg tar deg med min marth og, t.o.m (jeg er seriøs her)

Zettek/milo/technohomo: ingen blir imponert over dine fancy ord og uttrykk.
Du prøver å vise deg frem eller noe, det er tydelig. Du er ikke på langt nær bland de bedre her i landet, så jeg ser ikke helt hvorfor.

*hostehoste* jeg kan "kule" ord og jeg skryter av hvor god jeg er *hostehoste*
ta deg sammen, herregud.
 
Scary paladin: å sitte hjemme og se på smash bros-filmer er noe jeg finner utrolig kjedelig.
Men å få tips fra folk jeg spiller med/mot er bare koz. Jeg spiller for moro.

Eivind: Som jeg har sagt var jeg ute av trening. La meg varme opp litt først, så skal du nå få se. Tror kanskje jeg tar deg med min marth og, t.o.m (jeg er seriøs her)

Zettek/milo/technohomo: ingen blir imponert over dine fancy ord og uttrykk.
Du prøver å vise deg frem eller noe, det er tydelig. Du er ikke på langt nær bland de bedre her i landet, så jeg ser ikke helt hvorfor.

*hostehoste* jeg kan "kule" ord og jeg skryter av hvor god jeg er *hostehoste*
ta deg sammen, herregud.
[/b]
Jeg sikta til Eivind. La meg nå se. Jeg er bedre enn Acherontic så jeg skjønner faen ikke hvorfor han er over meg. Jeg har vært bannet i en måned og imens har han sikert smisket seg oppover. Og hvordan vet du om jeg er god eller ei? Du har aldri spilt mot meg eller sett meg spille. Det finnes 3-4 folk som skilelr seg ut sinnsykt. Og det er FFF og Shag. Jeg spilelr sinnsykt jevnt mot Flikkflakk og har kun spilt mot OleJ 3 ganger.
 
jeg driter i hvor god du er egentlig, det er bare den stygge holdningen din.
se på masa og dem, oppfører de seg som overlegene drittunger?
nei. kriz, f.eks er kul og hjelper meg med falcoen min.

Ingen her bryr seg om hvor mye du fast faller eller wave dasher.

og jeg har forresten spilt mot deg. på ditt treff.
jeg vant forresten. jeg husker det godt, vi hadde begge 1 stock, du brukte oppladet b, jeg trykket ned+B og ut du føk.
 
Jeg har ingen anelse om hvem denne Tehecko er, og om han ikke forandrer holdningen sin, vil jeg heller ikke finne det ut.

Over til Bob, ja, jeg vet jo at du var ute av trening, det var derfor jeg ba deg spille mer, teiten.
Jeg kan foressten tape over hvilken som helst Marth, jeg takler ikke den charactern.
Nå har jo ikke jeg spilt ssbm på lenge, så om det blir no treff snart så må jeg begynne å øve for å i det heletatt stille opp, følingen går aldri bort sier de, skal se om jeg får dratt opp GCen litt senere i dag.
Men dette skal jeg få si Bob, jeg var ikke imponert over den filmen i forhold til hvordan du spilte på treffet, det var jo strengt talt du som fortjente å vinne, ihvertfall første matchen ^_^
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Morsomt å spille mot en ikke-gamefaq homo.
[/b]
Det var jo ekstremt hyggelig... Jeg spurte jo bare om hva som var forskjellen på å lære ting fra venner, video og en faq. Eneste grunnen til at jeg har lært litt avanserte teknikker til dette spillet er fordi jeg ikke har det selv og det er litt vanskelig å ha en sjanse mot noen gode folk hvis jeg ikke kan litt om spillet. <_<
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
:flau: Trodde det var rettet mot meg. Sorry about that then! :flau:

*Graver seg ned*
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi har vel ikke store valget dersom vi skal ha noen sjanse mot godeste Ganon hver gang vi setter oss ned foran TV-en, Scary? :p Jeg eier t.o.m. spillet, men du knekker som oftest ryggraden min likevel. Faen ta Mr. Gay&Watch og bjella.

At ingen i Kongsberg spiller SSBM... :(
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Yes indeed. Curse him! :p Pleier som regel å bli knust av ham. Gutten har for mye teknikk i fingrene. Når det gjelder oss er vi ganske like tror jeg.
 
Ser frem til å spille mot deg igjen eivind =D

Morsomt å spille mot en ikke-gamefaq homo.
[/b]
Er det mulig. Du er så jævlig fucka i huet stillebob men jeg digger deg :p
Og det er ikke no angrep i smash som heter "Oppladet B"pga B-angrepene ikke kan lades opp. Vi var 4 stykker som spilte og at du traff på en smash var bare flaks.
 
«Oppladet B» er det folk som ikke gidder å lære seg teite teknikknavn bruker.
[/b]
Man kan bare si opp +B.
 
Du bob elskling hva heter sangen ? Har lyst på.....
 
<div class='quotemain'>
«Oppladet B» er det folk som ikke gidder å lære seg teite teknikknavn bruker.
[/b]
Man kan bare si opp +B.
[/b][/quote]
Hmm ... Sist jeg sjekket gjorde ikke opp+B noe annet enn bare B ...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har du sjekket svært feil.

Eksempel Mario:
Opp+B = hans karakteristiske hopp med neven i været.
B = flammekule

Eksempel Fox/Falco:
Opp+B = Firebird eller hva det heter, de skyter seg selv i en valgt retning med flammer og alt.
B = skudd med pistol