Nei, jeg tror heller ikke egne karakterer vil fungere. Tror spillet fortere hadde blitt kjedelig, siden man alltid må forholde seg til nye karakterer med nye angrep - iallefall på nettet.
Egne baner? Hmm, ja det kan funke. Men det må ikke være for avansert. Og hvem sa noe om at det nye Smash spillet vil være i 2D. Hva om det blir 3D?
Uansett. Jeg har tenkt litt(rart det der), og kommet opp med ønsker til SSBM Revolution.
Aller først vil jeg ha helt ny, super uber, bratz grafikk. Ikke Killzone 2, men men noe som følger tidene. Så tenker jeg. Hadde det ikke vært dritfett om man kunne ødelegge banene? Til en viss grad? Jeg mener. Vis man slår noen inn i en vegg, så kommer det en sprekk i veggen. Jeg ønsker at banene skal ta skikkelig syne av at det har vært en kamp der. Å knuse ting er alltid gøy.
En annen ting jeg ville likt var om karakteren man var kunne bli skitten etter hvilken bane man spiller. Feks. Hvis man velger en snøbane. (Fra ice climbers eller mulige mariobrett!) Jo lenger man sloss, jo mer blir man dekket av snø. Ingen som husker de kveldene man tilbringte ute som barn hvor man kom hjem dekket av snø? Det samme kunne skjedd på andre baner, som steder hvor det er vann blir personen våt, eller steder med gress, så blir man skikkelig skitten. Jeg tror det ville satt prikken over i'en i dette tilfellet.
(Noen ønsker blod osv, men jeg føler det er for lite "Nintendoish")
Nye Personer er vel også litt viktig. Her har jeg ingen peiling. Det første jeg tenker på er personer som Wario , Warluigi, Pikmins, TWW Link, Tetra, etc. Noen forslag?