Super Smash Bros Melee

#61
Eivind: :D

Agahnim: Jeg pleier aldri overvurdere meg selv, mere motsatt...
Er liksom på den sikkre siden hvis jeg sier at jeg sikkert taper.
Da gjør det ikke noe å tape, og hvertfall ikke noe å tape =D
 
#62
Uansett så takker jeg for bra kamper Eivind og SilentBob :D

Håper dere fant meg og oX motstandsdyktige^^
 
#63
Eivind: :D

Agahnim: Jeg pleier aldri overvurdere meg selv, mere motsatt...
Er liksom på den sikkre siden hvis jeg sier at jeg sikkert taper.
Da gjør det ikke noe å tape, og hvertfall ikke noe å tape =D
[/b]
Jeg er fortsatt ubekjempet. ^_^
 
#66
Jeg spiller kun med 2 venner.
Begynner å bli litt døllt nå, siden vi kan hverandres spillestil ganske godt, så kampene kan bli litt forutsigbare og dølle. Noen som veit hvordan vi kan piffe opp "Smash-livet"?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#68
Hva med å prøve en annen kontroll som f.eks. trommene fra donkey konga eller motorsaga til resi 4.
 
#69
dårlig idè.
hvertfall trommer.
Seriøst. det er artig i ca. 2 sekunder.

Det som kan være moro er å prøve seg på ekstra-moduser?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#70
Trommene var nok en dårlig idè ja. Eller kanskje det funker hvis man modifiserer den med en pad eller stikke i midten... :p Motorsaga derimot er faktisk moro. Den kan brukes.
 
#71
Nye Chars som ville vert moro : Diddy kong og dixi kong hørt rykter at det skal komme rundt 50 chars ++ noen som tar med seg smash + Gc til Sg- treffet neste gang ?
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#72
Vet du en ting som er moro jeg vet jeg vet hva som er moro
punktum er moro
 
#73
Kva er eigentleg spesielt med RE4-motorsaga? Er ikkje det ein heilt vanleg kontroll med motorsagform?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#74
Vel, en del av knappene er plassert annerledes, og det er jo barskt å styre et spill med motorsag! Den passer glimrende til Resi4, men når man plutselig må trykke pekefingern utover for å kaste/motta/plukke/fange opp items i lufta blir det straks uvant... Det var vel den eneste grunnen til at vi (nesten?) klarte å ta knekken på Ganon, ScaryPaladin? :p






:(
 
#75
Hah! Im invincible!!!! Jeg har fått KO med trommer og da :p Jeg har funnet en genial måte å piffe opp spillet. Velg japansk som språk og alle pokemonstre og noen figurer har andre stemmer! Plus så heter Jigglypuff Purin og Bowser heter Koopa. Purin lager de mest geniale lyder :)
 
#77
Hah! Im invincible!!!! Jeg har fått KO med trommer og da :p Jeg har funnet en genial måte å piffe opp spillet. Velg japansk som språk og alle pokemonstre og noen figurer har andre stemmer! Plus så heter Jigglypuff Purin og Bowser heter Koopa. Purin lager de mest geniale lyder :)
[/b]
ah, jeg kjører smash på fransk, og kommer alltid til å gjøre det.
Sjekk ut jigglypuff på fransk. Navnet som fyren roper når du velger'n, og lydene ballen lager.
 
#78
Ok, det er et bra spill, greit det...
Men verdens beste fighting spill?!?!
X-SQUEESE ME? Har dere hørt om Tekken? Dead or Alive?
Grafikken kan jo ikke måle seg, karakterene hopper rundt, det er jo et barnespill!
Man burde fått ballene sine skjært av seg i bot bare for å kalle det fighting, med Pokemons og jeg vet ikke hva!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#79
Ja, det er tydelig at du ikke vet hva.

Ballene dine har vel ikke ramla i pungen ennå. Du mener det er et barnespill fordi "karakterene hopper rundt" og inneholder pokemon, derimot prøver du å innbille oss at Dead or Alive er et slåssespill av høyt kaliber? Dead or Alive er lite annet enn five new ways to masturbate pluss litt buttonmashing. Tekken er det mange nok som liker, men selv om det ikke faller meg i smak skal jeg ikke si så mye på det, systemet er nogenlunde gjennomført. Det å pugge en endeløs mengde teknikker og komboer er ikke noe som tiltaler meg. SSBM derimot har et veldig enkelt, men langt ifra overfladisk, system der ikke går på hva man kan bruke men hvordan man bruker det (på et dypere nivå). Kjappe reflekser og litt abstakt tenking utgjør mye i spillet.

Grafikken holder seg bra, med tanke på at spillet kom ut for over tre år siden, og effektene er.....effektive. Selv om det begynner å bli bra lenge siden jeg første gang satte mine øyne på spillet, er det fortsatt en frisk følelse over nesten hver match. Det blir fortsatt overraska over hvor ofte jeg ser nye ting som skjer..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Ok, det er et bra spill, greit det...
Men verdens beste fighting spill?!?!
X-SQUEESE ME? Har dere hørt om Tekken? Dead or Alive?
Grafikken kan jo ikke måle seg, karakterene hopper rundt, det er jo et barnespill!
Man burde fått ballene sine skjært av seg i bot bare for å kalle det fighting, med Pokemons og jeg vet ikke hva!
[/b]
La meg gjette: Du går på ungdomsskolen? :D