Ja, det er tydelig at du ikke vet hva.
Ballene dine har vel ikke ramla i pungen ennå. Du mener det er et barnespill fordi "karakterene hopper rundt" og inneholder pokemon, derimot prøver du å innbille oss at Dead or Alive er et slåssespill av høyt kaliber? Dead or Alive er lite annet enn five new ways to masturbate pluss litt buttonmashing. Tekken er det mange nok som liker, men selv om det ikke faller meg i smak skal jeg ikke si så mye på det, systemet er nogenlunde gjennomført. Det å pugge en endeløs mengde teknikker og komboer er ikke noe som tiltaler meg. SSBM derimot har et veldig enkelt, men langt ifra overfladisk, system der ikke går på hva man kan bruke men hvordan man bruker det (på et dypere nivå). Kjappe reflekser og litt abstakt tenking utgjør mye i spillet.
Grafikken holder seg bra, med tanke på at spillet kom ut for over tre år siden, og effektene er.....effektive. Selv om det begynner å bli bra lenge siden jeg første gang satte mine øyne på spillet, er det fortsatt en frisk følelse over nesten hver match. Det blir fortsatt overraska over hvor ofte jeg ser nye ting som skjer..