[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

Noen andre som har problemer å spille online? Får 118-0516 fuckings hele tiden, matchene er laggy som faen. Har NAT2 på PS4, men veit ikke om det tilsvarer samme på WiiU.
 
Skal kjøpe denne fra Elkjøp eller Lefdal seinare idag, spent på korleis den vil fungere! Det er uansett uaktuelt å satse på 8 gamere samtidig her i huset, så eg dropper adapteren ganske hardt.



Regner med det er ein Classic Controller™ eg plugger direkte i Wiimote™ med ledning™.

Plages litt av at Smash ikkje støtter d-pad men det får så være.
 
Merker jeg savner GC-kontrollere, altså... Blir ikke helt venn med knappeoppsettet på classic-kontrolleren. Og jeg mistenker at smash-venna mine blir grinete av det og, når vi skal spille til helga. Burde nok ha bestilt fra ebay når Doctor Downs gjorde det, for nå har det gått inflasjon i driten. Får satse på at Amazon får inn flere. Det står fortsatt at de beregner min levert på onsdag, selv om de enda ikke har sendt den...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er en ting som ikke funker i det hele tatt med gc-controllere, og det er spesialangrep man kan holde b-knappen inne på, og så hoppe samtidig (side-b til DeDeDe f.eks.). Umulig å trykke x eller y mens man holder B, men på classic/pro-layouten fungerer det smertefritt. Der er ikke et problem å venne seg til pro controller, og den er sabla digg. Hadde heller kjøpt flere av den.
 

Novastrum

Feminist-elitist
En pro controller med 8-way sticks ville vært noe å eie. Ellers foretrekker jeg nok fortsatt GC-kontrolleren på grunn av den perfekte A/B kombinasjonen, men var ikke forutseende nok til å bestille en adapter.
 
Ja, digger layouten på GC-kontrollere... skulle egentlig ønske at den adapteren fungerte med Mario Kart 8 og. Selv om Buggz har et godt poeng.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Er vel ikke umulig at det komemr noen oppdateringer med GC-kontrollsupport, men det hjelper kanskje ikke at så få kommer til å få tak i de adapterene.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ifølge denna blir turneringer med opptil 64 spillere DLC. Da kommer det ihvertfall.

Spilte litt 5-player i helga og det eide, men nå som jeg har fått litt oversikt:

- Det er altfor mye som skjer i de nye banene. Der en god Smash bros.-bane pleide å puste liv i flat fighter-oppskrift har de nye blitt så livlige at jeg ofte ender opp med å bare fokusere på å overleve naturkrefter, sidescrolling og faens drager. Siden de dessuten har fjerna gode gamle Corneria tror jeg det kommer til å bli en del hjemmemekka baner framover.

- Skjønner ikke helt hva Nintendo tenker med når de finner på nye figurer. Dark Pit er klin lik vanlig Pit, men vi har fremdeles ingen Waluigi eller Cranky Kong. Samme gjerlder forsåvidt Mario Kart 8, hvor de like gjerne kaller Peach med katteører en ny figur. Kjekt med mange figurer å velge mellom, men tar noe helt nytt over en ørliten modifisering av allerede eksisterende figurer any day.

- Det falt meg ikke inn å klage på detmed Brawl, men denne gangen merkes det at jeg har spilt dette her før.

Fortsatt det beste slossespillet i verden da, så jeg kan evt. bare holde kjeft.
 
Sist redigert av en moderator:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Yes, dette var saker, MEN jeg sliter foruroligende ofte med at jeg bare ikke får lov til å dobbelhoppe. Mang en gang har jeg tryna rett ned fordi jeg bare får ett hopp...


EDIT: Btw, her spilles det random, derfor det er veldig variabel kvalitet på spillinga. Villager har jeg virkelig ikke fått dreisen på i det hele tatt enda. :D