[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

oma

Village Drunk
Vurderer å starte å maine dette spillet, finnes det noe WiiU arcade sticks?

Edit: Awwyeah, my nigga...
Som Lodin sa, controllerene (mer spesifikt joysticken) på Smash er analog, så ingen arkadestikke som funker på SF, Tekken ect vil funke med Smash. Eller, du kunne kanskje spilt det med digital joystick, men da hadde du kun hatt tilgang til smash angrep, og ikke tilts. Ingen short hops heller forsåvidt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
For større effekt, skriv G R A T U L E R E R ! !
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Begynner å bli lei av å spille med lag hele tiden. Har dere hatt noen helt lagfri kamper enda?
 
Det lagger litt i tide og utide, men idag hadde jeg noen perfekte kamper mens jeg bokstavelig talt gjorde morgentoalett (og der hørtes jeg ut som jeg var 83 år gammel). Ellers hadde jeg noen trådløse matcher mot en pianoelev idag. Anbefales heeeelt klart over online.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Den årlige Nintendo-julegaven er spikret. Blir å glede seg.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Det viser seg også at den Gamecube-kontrolladapteren som tillater en å bruke fire GC-padder på Wii U også støtter Wavebirds.

Kanskje på tide å skaffe seg noen?
 
Men den støtter kun GC-kontrollere i Smash. Det står ingenting om støtte i andre spel, så det der var litt teit.

Kan hende det kjem GC-spel i nettsjappa som vil få støtte ein gang i fremtiden?
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo retta på presseskrivet så nå står det spesifikt at dingsen kun funker med Smash. Ser uansett ikke helt appellen all den tid Pro-controlleren sparker såpass mye ræv. :ehm: