Super Smash Brothers Brawl - vennekoder og annet dill

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I dag skal jeg glane på Iron Maiden og i helga blir det whiplash galore ved Fredrikstads kystlinjer, men jeg er veldig klar for smadring neste uke. Jeg har 8-4-jobb og har en tendens til å sette meg foran konsollene på ettermiddagen/kvelden.

EDIT: jeg kan drite i å oppdatere, vel? Jeg har europeisk Wii og amerikansk utgave av spillet pluss Freeloader..
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spørsmålet var heller om det var obligatorisk å oppdatere, men jeg fikk da svar. :)
 
Så, om det er noen andre enn meg som fortsatt ikke er lei, legg meg gjerne til MSN. Er jeg online kan jeg sannsynligvis spille, bare å ta kontakt. Jeg er jo uansett ufrivillig grodd fast i sofaen om dagen så.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Rundt 20.00 er jeg klar for å lene meg tilbake i sofaen. Frem til annonsøren roper "GO!" og jeg sitter på kanten av sofaen og mottar deng.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg prøvde noen runder med Klaymen men vi sleit noe helt hinsides med lag. Jeg prøvde å åpne porter uten at det gjorde nytten sin. På den annen side er en Airport Extreme ræva, så jeg skal sette Wii-en på min egen router og ordne ting så jeg er 100% sikker på at Wii-en har alt den trenger av porter. Skal vi prøve noen slag til helga?
 
Jau. Jeg og Yeti lagget så smått også (ingenting i forhold til det jeg hadde mot Buggz), men det var mye pga at han hadde på nedlasting på PS3, samt at min wii var i samme etasjen som routeren. Men, ja... er som sagt med til en hver tid nesten, har fremdeles nesten ikke mulighet til å forlate sofaen uansett.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den er grei, jeg spiller med en kamerat nå. Legger deg til så fort kampen er over. Jeg står i førstepost.
 
venter i spenning her, tenkte nesten å begynne på my life as a king siden jeg måtte sitte svette her alene! :D btw, aldri spilt det online før
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sorry Mick, men du føkker opp spillbarheten. Überlag, men jeg aner ikke hva det skyldes.