Super Smash Brothers Brawl - vennekoder og annet dill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Okay, måtte jo såklart få meg Smash Bros. i dag. Har kompiskode og greier, og den er så mye som 2707-3063-9397. Så får vi se.
 
#85
min er 2535-5068-8435

har lagt til alle nå..
 
#87
Hmm har veldig lyst til å kjøpe dette men har faktisk ikke tid til å spille det.... Er langt ifra ferdig med mario kart og de få gangene jeg faktisk har tid til å spille litt går all tiden bort til FFCC My Life as a King....

Men kommer til å kjøpe dette etterhvert når jeg får tid..... En gang til neste år kanskje......
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#88
Bergsala skal arrangere en turnering i Brawl i løpet av sommeren. Jepp. Så vet dere det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Jeg har enda ikke fått spilt Smash på netten så hvis noen er med går det an å ta kontakt over MSN.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#92
Når jeg får meg leilighet skal vi ikke se bort ifra at jeg kjøper euro-versjon også og starter fra scratch. Så slipper jeg å tenke på freeloader-problemet for et av favorittspillene mine..

Det er forresten i nær fremtid.
 
#93
Hokay, yeti. Er med i fire-fem tiden i dag? Tenkte meg på kino og se Hancock med noen venner i dag, så kan sannsynligvis ikke etter 7 eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Nei men da så, jeg skal på jobb nå og er der fram til halv ni. Kan spille rundt midnatt eller noe, da. Eller på søndag.
 
#96
Da har jeg og Yeti tatt en runde, og det var god moro. Ca like gode og alt, så om folk fremdeles vil hadde det vært konge med en runde med fire stk, i helga eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Da har jeg og Yeti tatt en runde, og det var god moro. Ca like gode og alt [...]
Det er her jeg er forpliktet til å påpeke at jeg har spilt spillet mye mindre enn min ærede motstander. :p

Men ja, bli med. Det er artig.
 
Japp. Jeg har amerikansk, og Yeti ventet vel på EU-verjsonen så vidt jeg vet, så det skal funke.

Yeti: Får skylde på at jeg ikke er vant til den smålaggingen. :( Neste gang prøver vi uten PS3-nedlastingene! Men, folkens, hva med til helga? Ellers har jeg mulighet fra 4-8 i dag/kveld...