Super Smash Brothers Brawl - vennekoder og annet dill

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#62
Vært stille her i det siste, men jeg kan umulig få meg til å tro at folk har gått lei. Noen som blir med på litt Brawling i ni-tiden i dag :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#64
Sandsekken kan fly utrolig høyt gitt. Etter et kvarter tok det jammen meg opptil flere minutter før den landet igjen.

Loooodin :grine:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#66
Jeg er med :) Stikker straks ned og fyrer opp Wiien med andre ord. Om jeg plutselig blir inaktiv så svarer jeg mest sannsynlig på en viktig telefon, bare så du vet det.

Kom igjen folkens, bli nå med :ninja:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#67
Oi, vrient valg. Vafler kl 19.30 eller Smash kl 19 og utover?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#68
Takk for kampen Ghaz (og Lodin, for så vidt) :) Du knuste meg gang på gang, men jeg gir ikke opp Dedede så lett. Bare etter disse kampene følte jeg at jeg fikk bedre kontroll over ham.

Buggz: Det burde vært et lett valg. Men nei ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#69
Det ble vafler. :D
Resten av flokken på rommet (militærleir hipp hurra) var litt opptatt med å bruke TV-en uansett. Det kommer vel flere anledninger.
 
#70
Takk for kampen Ghaz (og Lodin, for så vidt) :) Du knuste meg gang på gang, men jeg gir ikke opp Dedede så lett. Bare etter disse kampene følte jeg at jeg fikk bedre kontroll over ham.

Buggz: Det burde vært et lett valg. Men nei ;)

Takk for kampene ja, ble noen intense dueller der. Herlig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#72
Da har jeg spillet i mine brune hender, straight from C to the anada, og venter bare på Freeloaderen fra Kakarlsen, så er jeg ned med dere. Nå skal det nevnes at jeg vurderte å vente, men Lodin med sin slående argumentasjon fikk meg til å gå i fella. Kommer tilbake med vennekode (ser ut som egen kode for dette spillet også, bah) så fort jeg har det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#73
Og der dobbelposter jeg med vennekode: 1504-6055-3553.
 
#74
Min kode er 4339-2916-1275.

Har forøvrig addet alle på listen så langt. :]

edit: Av en eller annen jævlig grunn har wi-fi på brawl bestemt seg for å slutte å virke.

edit2: Da var jeg online igjen. Virker som om det går litt opp og ned. Når er det folk vanligvis spiller? :3
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#76
Jeg har lagt til alle på lista, og spiller gjerne med noen.
 

Lodin

Der Waaaah
#77
De fleste er opptatt med å kjøre go kart eller knerte russere online for tida. Blir nok en del liv igjen når det slippes til PAL.
Er det forøvrig noen som ikke er ført opp i første post nå?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Er forsåvidt det jeg og, men hadde gjerne tatt en runde med noen herfra for det.

Kan jeg spørre hvilke karakterer folk spiller med, eller har vi en annen tråd for det?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#79
Vi har vel strengt tatt det, men whatever.

Spiller selv mye med Wario og Kong Dedede, og ellers de vanlige raske gutta som det er lett å sparke ræv med. Fox, Meta Knight og så videre. Wario bruker jeg fordi han er lett å bruke i lufta, og fordi han har en motorsykkel. King Dedede fordi han er fet. Til å være svær og treig er han overraskende god, han har bra recovery og han kan gjøre såkalte Chain Grabs på de fleste karakterer. Prøv selv inntil en av veggene på Shadow Moses Island :ninja:

Må likevel sies at jeg sjelden skrur på Wiien for tiden, noe som er snålt i og med at jeg faktisk har masse spill jeg vil spille. Onlinen orker jeg rett og slett ikke styre med, mye greiere å bare gjøre litt singelplayer-greier når jeg en sjelden gang skrur på. Men kan muligens bli med på en kamp på fredag eller lørdag om det er interesse for det. Muligens. :kos: