Super Street Fighter IV Arcade Edition - slå ei gate i dag

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Hey hey dette er icy chill zone, ikke noe ondt blod her vettu kompis.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
All good! Apropos, hvordan er multiplayermulighetene med SSFIV mellom SSFIV Arcade Edition? Har i utgangspunktet bare SSF men ser Arcade-stæsjet er DLC så burde vel gå fint.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Hvis du har AE så kan du såvidt jeg vet spille mot folk som har SSFIV, mener å huske at du er pålagt å laste ned Arcade Edition som DLC for å spille på nett med SSFIV; du kan bare ikke bruke de nye figurene og sånt hvis du ikke betaler. Spillet svitsjer mellom AE og vanlig SSFIV etter behov.

Edit: Jeg veit ikke med dere andre, men jeg er iallfall temmelig grønn på Street Fighter og da er det nyttig å ha noen guider. SF4 Beginner har bare fire-fem artikler så langt, men alle er super lesning og går skikkelig i dybden på hva du må fokusere på i starten. Før du går i gang med den er det dog viktig at du har lingoen og notasjonen inne, og da har vi notasjonsoversikt sånn at du forstår hva DP, xx, c.MP og sånt betyr; ordliste sånn at du skjønner hva tick throws, wakeup, reversals og sånt noe dill er. Takk til GungHo for linker, forøvrig. ^^

Edit 2: Oppdaterte førstepost med litt ekstra info.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Jeg er bare bitter fordi Yeti aldri ville gjenta gleden fra den ene gangen vi multiplaya det opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Sant det, jeg har sagt nei alle de null gangene du har spurt meg siden.