Ok, her sitter jeg da med min bedritne haug av et fitteskrap... Jeg ahr nemlig fått et problem med en svchost fra helvete som liker å ta 100% cpu fra meg... Og da tenker jeg, det er jo bare blaster, sasser eller welcher wormene
Og da går alt fint for det er enkelt på fikse.. Men nei da! Det viser seg etter samtlige søk med antivirus programmer og fixtools at jeg ikke har noenting i maskina som ikke skal være der. Jeg til og med leitet etter tette filer manuelt og jeg fant de ikke da heller.. Noen som har vært borti dette helvetes problemet? Eller hørt om noen som har? Eller som eventuellt har en jævlig god side som ikke google finner?
Jeg ahr prøvd å avslutte svchosten som tar så mye cpu, men da funker ikke lyden.. Også kommer det sånn low on memory drit... GI MEG NOE HEROIN!!
I need the help.. Jeg vet jeg kan formatere, hadde jeg bare funnet windows cd'ne mine... BLØØØØRRRGH!!

Jeg ahr prøvd å avslutte svchosten som tar så mye cpu, men da funker ikke lyden.. Også kommer det sånn low on memory drit... GI MEG NOE HEROIN!!
I need the help.. Jeg vet jeg kan formatere, hadde jeg bare funnet windows cd'ne mine... BLØØØØRRRGH!!