Sylvanas horde

Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.04.2005, 15.02
Du er bare sur fordi jeg pwner deg =D

Om du skal starte en horde på sylvanas, burde du ikke være så faggotyMcfagfag at du begynner på en ny rogue, rogues har vi mer enn nok av.

(Hvordan i helvete skal vi druids ta rogue når den neste patchen kommer? "Haha, I'll own u with my 2 1/2 secound root!")
209487​
Bare fordi jeg innihampens WTFPWNz0rz med rogue, må ikke du whine. Punk.

Sett Star Wars-traileren igjen, Duklen? :D

Fortsatt ... (Eide tuxeh i dag Thomas =D)

Er det gøy å lvle to like chars? Start en mage, eller priest, eller noe jeg kan voldta :D

Bare ikke Rogue.

Skjønner ikke helt hvorfor jeg ahdde skrevet 40, er vel mer 30... men men EHAHEEHAHAEHAEHEA Hører Rogue er gøy enkli!!

Kanskje jeg er iggnorat, eller helt tjukk i huet (Ja, nå legger jeg opp til det selv), men jeg har aldri helt skjønt poenget med at man ikke kan ha en horde og en ally på en PVP server, mens det går på "normale" elller RP-servere.

For at man hvis man planlegger et stort raid på IF så står det 100 Stk. lvl 60 Alliance der, fordi en hadde en horde på samme server og fikk vite om raidet :)

Det er umulig å ha en horde på samme server om du har en alliance der sånn at du vet det...

Ja, men det er bare super-geeky =D

Kanskje jeg skal låne accen til en uaktiv kompis? o)

Du er jo super-geeky, så hvorfor ikke?

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@24.04.2005, 15.47
210977​

Men du, som spiller wow dagen lang, har svart hår, er gother, og aldri får deg no dame, du er no annent! =D

Opprinnelig skrevet av eivind2k+25.04.2005, 00.18-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@24.04.2005, 15.47
210977​

Men du, som spiller wow dagen lang, har svart hår, er gother, og aldri får deg no dame, du er no annent! =D
211156​
[/b]
Håret mitt ekke svart. Homo. Dø. :(

Nabbe

Har fin hatt.
*holde rundt kozeloz*

Ikke mobbe dama mi, Eivind. Din homo.

crap ! jeg har slettet horde characteren min :( er nå mage alliance .. jævla kjerringa til vennen min elsket å være alliance og henne gamer som faen. (ja, hun er dritfin) gone.

Opprinnelig skrevet av Hakara@23.04.2005, 18.19
Finnes folk som har 2 accounts  , og derfor kan ha en horde på samme server. En i guilden min på sylvanas har det.
210624​
Da er man ubruklig dum i hodet sitt...

Duke, betyr det at du starter et ny Horde karakter på Sylvanas snart?
Spiller mest på BB med Paladinen nå for tida, men hvis du på Sylvanas igjen så bare si ifra!

Rikku: Er nå alliance på sylvanas serveren, dessverre. Alle vennene mine her nektet å være horde .. men om det lar seg gjøre å velge to på en server så starter jeg en horde. Men uansett; trives enda godt på burning blade og kommer til å bli der, selv om jeg gamer en god del på sylvanas for tiden. Hyggelig å lese at du gamer mest med paladinen din. Vi må starte å queste sammen igjen på BB. Men det frister ikke med alliance nok en gang? :flau:

Det samme gjelder Chaz. xD