Syphon Filter Omega Strain

#1
Jeg vurderer å kjøpe meg nye Syphon Filter spillet Omega Strain!

Jeg liker de tidligere spillene men er litt usikker! Er det noen som spiller det eller lest noe om det?

Is it :tommelopp: or :tommelned:
 
#3
Hei united!


Jeg har spilt syphon filter 1,2,3 og til slutt omega strain.
jeg kjøpte syphon filter for en stund siden og jeg må si at jeg er litt skuffet ettersom 2,3 er gangske bra..
Men hvis du likte 2,3 så kommer du nok til og like dette også men jeg tror du blir litt skuffet :tommelned: .
Hvis du ikke har spilt syphon filter 2 kjøp det i steden for det er bedre :tommelopp: .
 
#4
Spillet er utter crap. Testa det i en halvtime, og jeg kjeda meg etter 5 min. Takk Konami for at MGS3 er snart ute og skyller ut drittsmaken etter Syphon Filter.
 
#5
Syphon Filter 1 og 2 er helt sjef. 3 har jeg aldri prøvd, selv om det står i hylla mi. Jeg har veldig lyst å prøve det nyeste, for det skal visst være mer av det samme, bare med bedre grafikk. Men det største minuset er visst at fiendene kommer igjen og igjen, de blir aldri borte for godt.

Så jeg tror nok det er best å prøve før du kjøper.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Shadar@08.07.2004, 15.04
Det fikk 3 av 10 av Edge. Jeg synes egentlig det taler for seg selv. Ikke prøvd det selv, men jeg ville nok kjøpt meg Metal Gear eller Splinter Cell istedet.

Helst Metal Gear.
71834​
Har aldri spilt Splinter Cell. Kan du si meg hva som gjør MGS bedre enn Splinter Cell?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#8
Metal Gear er ikke ufattelig kjedelig?
 
#9
Jepp. Splinter Cell er utrolig uengasjerende. Det er treigt, ensformig og minner strengt talt mer om en dokumentar om politisk krigføring og korrupsjon fremfor en fiktiv handling skrevet for å engasjere spilleren.