Ta den ultimate FF-testen!

#21
Wow, 68% her! Meget fornøyd da jeg kun har fullført 7 og 9 (nesten 6, 8 og 10, men ikke helt). Moro :)

Fikk forøvrig 19 av 30 på den andre testen.
"You have correctly answered 19 of 30 questions"
 
#25
52 hele prosent. Skjønte ikke helt at det bare var 12 Zodiacs i FFIX... Teller ikke Opiuchus med, eller...? Jeg ble faktisk overrasket over at jeg klarte å svare riktig på så mange av FF7- og FF8-spørsmålene.

Jejeje, har ikke spilt FFI,II,III,IV,VI,MQ,T,TA så i grunn bør jeg være rimelig fornøyd. Klarte i det minste alle om FFIX.

\0_ <-> VINKER!!!
 
#26
Ryktene går rundt Square-kontorene at Ironfist klarte 130% på denne. Letters. Ingen pressemelding ennå, men de vurderer å omskrive alle spilla, for å takle denne nyheten.
[/b]

Wohh

Hvordan viste du dette Kozeloz? jeg fikk faktisk 135% takk.
Og FFVII Og FFVIII blir "remaked" as we speak. Jeg skulle egentlig hatt 150% men p.g.a feil i spilla fikk jeg kun 135%

Official pressemeldig kommer om noen ukers tid, men jeg er redd alle som har FFVII eller FFVIII spill hjemme må eventuelt bytte ut disse med de nyere versionene.

Beklager å måtte bryne dere på dette, men rett skal være rett. Square kommer med en offentlig unskyldning om ikke lenge. Og jeg er nominert for hedersprisen til Square "Outstanding gamer of the Century"

Jeg er den eneste nominerte så det blir ingen konkuranse.

Desutten så kommer det snart et Square spill dedikert til meg, som del av gratulasjonen.
Ingen er sikkre på hva spillet kommer til å hete, men det blir det beste spillet i verden.

På pyros test fikk jeg 75 av 30 correct.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Du gjorde det ikke bedre enn som så? Her skuffer du stort, IronFnis.