Tactic Soldiers challenge

Det går greit=)

gjør det bare når jeg skriver på data og Sms!

og av en eller annen grunn liker jeg å bytte ut Punktum med Utrops tegn!
hehe

Jeg synes synd på de som kommer til å tape...

Jeg også.

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@14.01.2005, 16.20
Dust jeg går en klasse over han da!
Du føller tydligvis ikke så godt med du!
han er fra Holmestrand sånn som alle andre i Tactic Soldiers!
Bor jo ikke langt unna meg en gang!
163409​
"Du føller tydligvis ikke så godt med du!"

Altså.. Si meg en ting. Hvordan i helsiken kunne jeg vite det?

en jeg...? er ikke med i den loppete spillegalklanen!! hmm. Liker ikke at du tror du er så jævlig god i halo (1) Har du noe internasjonal anerkjennelse da?? Du sier tross alt at du spiller halo på høyt nivå! jaja, hvor gode kan man vel egentlig bli i det spillet da? er jo nermest enkelt å ta de berømte tre headshotsene fra litt distanse.

Kan sikkert sende deg en invite ti klanen, vi spiller jo aldri uansett.

Uff.. ILiuz må utnevne Baronen til leder, slik han sa over MSN. Tror vi trenger en som kan dytte oss litt igang, lissom.

Ja, teighte Iliuz gidder jo ikke å spille, men når Baronen har Staff-status er det akkuratt det samme.

Ja! Fordi Baronen er jo så aktiv og altid på Live og absolutt ikke møkklei Halo 2 i det heletatt! Tjohei!

Han, er ikke lei av halo2, han spiller mere enn deg...

>_<

Nei, han gjør ikke det Martin. Han suxx.

Men han er mere pålogget enn deg, og jeg spiller mere med han, så... jeg tror han spiller mere enn deg, puz.

Når så du han sist på Live kjære deg?

Hvorfor kan ikke meg, eivind og baronen være leder da?

Samma for meg, men jeg så han etter at jeg spillte med deg og Buku, Eivind.

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@15.01.2005, 02.54
en jeg...? er ikke med i den loppete spillegalklanen!! hmm. Liker ikke at du tror du er så jævlig god i halo (1) Har du noe internasjonal anerkjennelse da?? Du sier tross alt at du spiller halo på høyt nivå! jaja, hvor gode kan man vel egentlig bli i det spillet da? er jo nermest enkelt å ta de berømte tre headshotsene fra litt distanse.
163730​

Du kan spørre noen på HaloNorge Forumet.....

Har spilt ganske lenge....skal slutte å være kjepp høy......vi er ganske gode i Halo=)

men det kan jo flere være å=)

Meld dere inn i Halonorge Forumet i tilleg til å være medlem idetta forumet da......er Jo bare om Halo der Lixom......og stol på meg når jeg sier at norges Beste Spillere i Halo og Halo2 er der!