Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@14.01.2005, 16.20 Dust jeg går en klasse over han da!
Du føller tydligvis ikke så godt med du!
han er fra Holmestrand sånn som alle andre i Tactic Soldiers!
Bor jo ikke langt unna meg en gang!
en jeg...? er ikke med i den loppete spillegalklanen!! hmm. Liker ikke at du tror du er så jævlig god i halo (1) Har du noe internasjonal anerkjennelse da?? Du sier tross alt at du spiller halo på høyt nivå! jaja, hvor gode kan man vel egentlig bli i det spillet da? er jo nermest enkelt å ta de berømte tre headshotsene fra litt distanse.
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@15.01.2005, 02.54 en jeg...? er ikke med i den loppete spillegalklanen!! hmm. Liker ikke at du tror du er så jævlig god i halo (1) Har du noe internasjonal anerkjennelse da?? Du sier tross alt at du spiller halo på høyt nivå! jaja, hvor gode kan man vel egentlig bli i det spillet da? er jo nermest enkelt å ta de berømte tre headshotsene fra litt distanse.
Har spilt ganske lenge....skal slutte å være kjepp høy......vi er ganske gode i Halo=)
men det kan jo flere være å=)
Meld dere inn i Halonorge Forumet i tilleg til å være medlem idetta forumet da......er Jo bare om Halo der Lixom......og stol på meg når jeg sier at norges Beste Spillere i Halo og Halo2 er der!