Tactic Soldiers challenge

Opprinnelig skrevet av Revan@13.01.2005, 21.52
Hold kjeft. Dette er en kamp mellom Spillegal og [insert SanDmans lag her]. Dere får ikke, jeg gjentar, ikke lov til å avtale kamper dere imellom her på SG.

Hva?
Så vidt jeg kan se står det ikke i threadnavnet at utfordringen gjelder kun Spillegal klanen.
Så STFU :ler:

Og det med Klannavnet, du er da ikke så trangsynt at du vil bry deg om en aldri så liten skriveleif i klannavnet, Baronen?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@13.01.2005, 22.46
Takk men jeg er ferdig med tiende....skulle egentlig vert russ i år men går bare i andre klasse Almen for jeg gikk mekken Første Året!
Mitt tips må bli: Slutt å skulke norsktimene. :)

jaja alle bare få det ut av Systeme nå så kan vi komme over på det som Topicen handla om!
og Det er Tactic Soldiers som er Klanen.....Driter egentlig i hva navnet er så lenge vi er gode i det vi gjør!

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Xidus@13.01.2005, 22.30
Og det med Klannavnet, du er da ikke så trangsynt at du vil bry deg om en aldri så liten skriveleif i klannavnet, Baronen?
Neida. Det er mer det at folk kranglet om det, og jeg ville bare konfirmere det åpenbare. ;)

OK... om du har xbox conect utfordrer vi (jeg og mine venner her i nord) helst 4vs4 på hang'em high. ellers får det bli over live på 2'ern? 4vs4 der også. Hva var gamertaget dit igjenn?

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@13.01.2005, 21.47
PS:Han Amerikaneren vi har i klanen vår har ikke dyskelsi.
Han får bare gode karakterer i skolen!
163157​
Heeelt ærlig. Hva vet du om det? Har du sett karakterark/karaterkortet/karakterboken hans? Selv om folk utgir seg for å være en kul og smart på live betyr det ikke at han er slik i virkeligheten. Og btw. Hvis dere vil bli banket sønder og sammen godtar dere Xidus sin forespørsel, men jeg, jeg ville tenkt meg jævlig godt om :p

Dust jeg går en klasse over han da!
Du føller tydligvis ikke så godt med du!
han er fra Holmestrand sånn som alle andre i Tactic Soldiers!
Bor jo ikke langt unna meg en gang!

Har Linka mot de på lan vi!
Pleier å være lan i Oslo på et sted ikke langt uttafor Oslo...
Skal ditt den 15 neste måned er det vell!
Dra ditt de som vil bli Knust i Halo!

Hold nå kjeft din tikkende testosteron bombe, vi har fått nok av det tullet ditt, ingen bryr seg om DEG eller den homoklanen din, for vår del, kan dere løpe rundt i Holmestrand og voldta hverandre med kaktuser.

Dessuten så tror jeg at jeg har møtt deg i rumble pit engang, og da sugde du.

kaktuser.......hmmmm.....sa Unskyld men det hjalp vist ikke.....kan du ikke bare spille mot oss a?
så kan vi la kampen bli slutten på det?

Kan du i det hele tatt skrive? Hva får du i norsk på skolen? Jeg blir stresset av å se på innleggene dine.

Hør på eivind. Gå og analpenetrer hverandre. Vi bryr oss ikke. Vi kan sikkert ta en kamp en dag, dere mot oss fra SG.

jeg stryker.......Har aldri vert no flink på skolen jeg!
er det et problem?
føler du deg noe bedre av å vite at du er bedre enn andre i noe?
det gjør du sikkert....det gjør vertfall jeg=)
For jeg er Antageligvis 10 ganger bedre enn deg i Halo=)

... Hvis du er ti ganger bedre i Halo2 enn du er til å skrive så skulle ikke det være noe problem :p

Er du frekk er vi frekke tilbake, lær deg det.

Dere blir gruset!

hehe jaja skal lære av det=)
men trur det blir en bra kamp jeg=)

Ja, jeg håper på det, men håper ikke det blir noe drittslenging.

Skal ikke slenge no drit vis dere ikke er Campere!

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@14.01.2005, 18.11
jeg stryker.......Har aldri vert no flink på skolen jeg!
er det et problem?
føler du deg noe bedre av å vite at du er bedre enn andre i noe?
det gjør du sikkert....det gjør vertfall jeg=)
For jeg er Antageligvis 10 ganger bedre enn deg i Halo=)
163482​
Beklager. Det er bare det at jeg er tolv år, og du er 18, og.. Ja. Skrivinga di.. Den er grei den, men de store bokstavene i setningene dine, de er litt irreterende.

:kos: