Tekken 5 DR online

#21
add moldenser på listen deres: Thatchbro. Skal prøve å spille mer online men tungt me laaaaag, jeg som nettopp har starta me stick.
 

MadCow

Lokal moderator
#23
Ingen som vil spille?
Vi kan sikkert ta noen runder i helga. Mitt psn er wocdam.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Kan legge deg til ihvertfall, så får vi se om jeg ser deg logget på.
 

EagleJin

Bear Necessity
#25
Tenker å spille online på i morgen. Legger folk til da :D
 
#26
Kanskje litt off topic, men ikke helt siden det er snakk om online her.

Hugs detter ut av PSN hele tida, han hadde NAT type 3 før men klarte å fikse det til NAT type 2 etter at han åpna noen porter i ruteren og sånt, men han sliter fortsatt med PSN.

Har lest på nettet, prøvd å finne ut hvordan Hugie skal fikse problemet med PSN, men er ikke så lett.

Error: 8002A705, det er den Hugs får smake. Før, når Hugs hadde NAT type 3 klarte han å joine rom i lobbyen på DR online, men nå som han har fiksa NAT type 2 funker det ikke. Får ikke joine rom, error 8002A705 dukker alltid opp.

Etter at Hugs blir kasta ut av PSN kan han fortsatt surfe på SG:laugh:, så problemet er med PSN.

Forresten MadCow, Hugs prøvde å legge deg til som venn, men det funka ikke siden vennelisten din er full, det var ihvertfall den beskjeden Hugs fikk.


Love Hugs:elsk:
 

MadCow

Lokal moderator
#27
Merkelig feil...
Skal se å få ryddet litt i vennelista mi :)
 
#29
Alle i Kasa har nå PS3 :)

Dako786 (Dako og Kram)
HugsLovesYuna (Hugs)
Bekri (bekri)

Skal nok være de rette ID'ne for Kasa
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Noen skal ikke gjøre som i alle de andre trådene om online spill, og oppdatere en post med alle PSN for Tekken DR Online spillere? Mista mista RBN-delforum-mod, step up! =)
 
#31
Infamous: Venom_one
Handyman: DarkMole
Tran: Tran_85

trenger dere woppæss?? legg til refue-gene ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#33
La sammen begge onlinetrådene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Få meg med i førsteposten!

PSN: Funkadelick
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Det har vel litt å si hvem du spiller mot også, ville jeg tro. Har ganske bra linje her hjemme, men det har lagga såpass heftig at det ble uspillbart de få gangene jeg har prøvd meg på litt Dork Resurrection på nett.
 

EagleJin

Bear Necessity
#37
Hvor bra internett conection bør man ha for at det ikke skal lagge så voldsomt?
Yeti snakker med én tunge. Så lenge du har bredbånd skal det gå nogenlunde greit. Kommer også an på avstand. Online går nesten perfekt mot naboen. Sweeps og kast kan forsvares mot på reaksjon. Spiller jeg mot folk utenfor Oslo er forskjellen enorm. Reiser heller et par byer unna for å få bedre spillopplevelse enn å kjøre DRO.

(Konklusjon: Om Bryan og Marduk har god nok "spacing" får de gratis tackles/sweeps :()
 
#38
Spilt mot et par nordmenn, det lagger faktisk mot dem også:(. Kan hende det har noe med at jeg har NAT 3 var det noen som hintet om, er bak en vpn tilkobling på hib så vet ikke om det mulig å få NAT 2 for meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Sånn ellers så har jeg faktisk begynt å spille Tekken Dark Resurrection (istedenfor bare å la det ligge på PS3-disken min), og kunne tenke meg noen å spille mot som både ikke kicker meg fordi jeg har lav level og ikke lagger som et svin. Fetthesten er navnet dere legger til på lista eller inviterer. ^_^

Så langt har jeg bare spilt med Jin, og jeg suger ganske kraftig. Så veit dere det.

Edit: Er da europeisk versjon jeg spiller.