Tekken 5 DR online

#1
Hei. Lurte på om noen hadde skaffet seg Tekken 5 DR Online.
Hvis noen har så add meg. Har ingen skandinaviske å spille mot.
Post også gjerne nicket deres her.
Mitt er: Lopino

--

Tar meg den friheten å legge alle PSNs her:
PSN-lsite så langt:

Lopino: Lopino
Infamous: Venom_one
Handyman: DarkMole
Tran: Tran_85
Dako og Kram: Dako786
Hugs: HugsLovesYuna
Bekri (bekri)
MadCow: wodcam
Thatchbro: Thatchbro
poizon: thanh478
EagleJin: EagleJin
ChiefGutti: DarthGutti
justincase: Funkadelick
yetipants: Fetthesten
shugli: shugli

/EagleJin
 
#2
Heisann!
Sjekk ut Ranking Battles Norway underforumet

hvis noen av de spiller online spiller de nok under de nicket som står der;)
Så er du jo velkommen til neste Ranking Battle for å prøve deg mot norges beste;)
Og alle vennene dine selvfølgelig!
 

MadCow

Lokal moderator
#3
Tenkte det er på tide med et emne om DR - online nå siden det har vært ute i asia siden 1. august.
Selv om vi ikke bor i asia er det allikevel fullt mulig for oss å hente det ned (slev om det er litt mer jobb for oss) og spille mot hverandre. Spillet bruker p2p, det vil si at man ikke går via en ekstern server (f.eks i japan), og man kan derfor spille med veldig lite lag/forsinkelse.
Som sikkert alle vet er tekken et veldig lite "lag-vennlig" spill. Det er ikke så moro å spille når det blir umulig å komme seg ut av kast, blokke trege sweeper, straffe ting på blokk og blokke lows i diverse strings. Derfor hadde det vært gøy om flere i Norge skaffer seg dette slik at vi kan spille mot hverandre.
Jeg har til nå bare spilt mot en annen fra Norge. Stort sett merket jeg ikke at det var noe lag i det hele tatt, men vi fikk ikke spilt mange nok kamper til at jeg fikk testet det skikkelig.
Når jeg har spilt mot folk fra andre land (ink. Sverige og Finland) har det vært for mye lag til at det har vært veldig gøy.

Hvis dere vil ha tips til hvordan dere laster ned den japanske versjonen står det en del om dette på tekkenzaibatsu.com.
Jeg kjøpte det av en person, andre har brukt wirecard til å betale for det på vanlig måte.

Det er enda ikke bestemt når det kommer til Europa, men jeg skal nok ha den versjonen også. (Man kan ikke spille jap-versjon om Europa-versjonen). Men jeg håper folk heller laster ned den japanske enn den amerikanske som kommer om noen dager.

Må også nevne at man får penger for hver match man spiller online og man beholder seiere og tap.
Hvis man vil kan man jo spille vs ved å sette to ps3-er i nettverk og bruke to tv-er.
 
#6
Jeg trenger å få testet DR Online mot folk i Norge. Har ikke gått bra for meg mot folk i Sverige og utover. Har kun 30 kps i upload dessverre.

OnlineID: DarthGutti

Tekken Online er vel ute i USA fra den 23. august. Posten Mastercard fungerer utmerket som betalingsmåte. Posten VISA, DNBNOR VISA, DNBNOR Mastercard og Scandiabanken VISA fungerer ikke for meg ihvertfall.

Vi ses kanskje Online!
 
#7
nice, men er det noe dato enda til det skal komme i europa?? tror jeg venter til europa-versionen. :D
så slipper jeg å komme opp til dere for å gi dere juling muhauhaha! XD
 

MadCow

Lokal moderator
#8
SITAT(ChiefGutti @ 22.08.07, 16.29) 78765
Jeg trenger å få testet DR Online mot folk i Norge. Har ikke gått bra for meg mot folk i Sverige og utover. Har kun 30 kps i upload dessverre.

OnlineID: DarthGutti

Tekken Online er vel ute i USA fra den 23. august. Posten Mastercard fungerer utmerket som betalingsmåte. Posten VISA, DNBNOR VISA, DNBNOR Mastercard og Scandiabanken VISA fungerer ikke for meg ihvertfall.

Vi ses kanskje Online!
[/b]
Kan godt teste ikveld.
OnlineID : wocdam

Har nå fått spilt en del mot folk i Sverige, har stort sett fungert ganske bra.
Man kan droppe å breake kast og blokk sweeps på reaksjon, men eller går det fint (ikke så ofte at jeg klarer det uten lag uansett :p )
 
#9
SITAT(Infamous @ 23.08.07, 01.14) 78813
nice, men er det noe dato enda til det skal komme i europa?? tror jeg venter til europa-versionen. :D
så slipper jeg å komme opp til dere for å gi dere juling muhauhaha! XD
[/b]
tror ikke det er fastsatt noen eksakt dato for europa ennå, kun at den skal komme ut sommeren 2007. that's it.

noen som vet hvor mye fattigere jeg vil bli for DR online? please let me kno! -_-
 
#11
Emnet flyttet til RBN-delforaet.
 

MadCow

Lokal moderator
#12
SITAT(RIP @ 28.08.07, 21.12) 79542
Tekken DR online høres driiiiiiiiiit tøft ut =D Må jeg da ha en ps3 for å game online????
[/b]
Ja, du må ha en ps3.
Foreløpig finnes kun DR online i Japansk versjon. Det tar sikkert evigheter før det kommer til europa, så skaff dere den japanske. Er mange andre fra Europa som har gjort det. Man kan spille mot folk fra alle deler av verden på den japanske versjonen.
 
#13
Dessverre er det slik at en japansk utgave av Tekken Online vil ikke fungere mot en amerikansk utgave. Det går an å invite folk, men når de skal join'e gruppa blir de sparket ut.

Jeg lastet ned amerikanske utgaven i går, så jeg har spilt mot Lord of the Strings (Mats Haugen) og Rising Uppercut hittil. Siden jeg har begge utgavene innstallert, må jeg derfor boot'e den japanske utgaven hvis jeg skal spille mot MadCow og den amerikanske hvis jeg skal spille mot Rising Uppercut. Når det europeiske versjonen kommer så kjøper jeg (eller share'er) den også slik at jeg har alle tre versjonene ut ifra hvilke kompiser som spiller hva.
 

MadCow

Lokal moderator
#14
SITAT(ChiefGutti @ 01.09.07, 19.47) 80105
Dessverre er det slik at en japansk utgave av Tekken Online vil ikke fungere mot en amerikansk utgave. Det går an å invite folk, men når de skal join'e gruppa blir de sparket ut.

Jeg lastet ned amerikanske utgaven i går, så jeg har spilt mot Lord of the Strings (Mats Haugen) og Rising Uppercut hittil. Siden jeg har begge utgavene innstallert, må jeg derfor boot'e den japanske utgaven hvis jeg skal spille mot MadCow og den amerikanske hvis jeg skal spille mot Rising Uppercut. Når det europeiske versjonen kommer så kjøper jeg (eller share'er) den også slik at jeg har alle tre versjonene ut ifra hvilke kompiser som spiller hva.
[/b]
Jepp, er noe dritt at ikke alle bare kunne kjøpe seg den japanske. Men jeg har nettopp falt for fristelsen til å kjøpe den amerikanske. Ble 30 dollar. Begynner å skjønne hvorfor NAMCO ikke slipper de samtidig over hele verden ....
Det funker å betale med norsk visa, så nå er det bare å handle.
See you online :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#15
Så alt håp om å kunne denge de store gutta i Tekken borti Asia er ute >.< :p

En gladhilsen til alle Storebrand-kunder i RBN-seksjonen:
Det går visst ikke an å betale med storebrandkonto over psn :confused:
 

MadCow

Lokal moderator
#16
Det går sterke rykter om at DR - online kommer i europa i november.
Vel, bedre sent enn aldri...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Eyh, dette var det første emnet jeg fant på temaet, så: Noen som spiller europeisk versjon? Jeg har enorme problemer med lag, er det driten min eller er det generelt sånn? Jej.
 

EagleJin

Bear Necessity
#18
Har samme problemet. Laggen er grusom så lenge det ikke er naboen jeg spiller mot (er faktisk en noen hus bortenfor :p). Then again... Lag er nødvendig for å få inn Fatal Wind med Kuma :s
 
#19
Eagle, hvordan fungerer det sånn ellers. Jeg hørte at hvis du spiller mot folk i Norge, så fungerer det nærmest perfekt. Kan det stemme?
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Nilo:
Jo da. Det skal gå finfint innad i landet, men det kommer an på linja du og motstanderen sitter på. Med god kobling skal du kunne spille på reaksjon og ikke håpet ^^.

Har ikke testet på snart to måneder nå fordi nettet i området ved meg er overbelastet (telenors feil >.<). Får vel gjøre det igjen.